4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-13
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-14
Trip.com
Agoda.com173 US$
Hurb178 US$
1 6011 606 av 6 668 omdömen
Omdömet skrevs 22 juni 2017

Har bott här förut. Var missnöjd med städning och frukost denna gång. Torftigt utbud vis frukost.Ett snyggt hotell med fina faciliteter, men överprissatt jmf med ex Clarion Post hotell som jag hellre rekommenderar.

Tack 612helenav
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Mycket bra, trevlig personal. Sköna sängad och en väldigt god frukost. Det bästa va den trevliga personalen. Vi kommer definitivt återkomma dit. Då blir det utan barnen så jag och frugan kan mysa ifred.

Tack 194magnusj
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Har bott där vid ett flertal gånger tillsammans med min hustru. Stort hotell med ibland många människor på frukostmatsalen men personalen är så effektiva och tillmötesgående att inga köer bildas. Allt funkar friktionsfritt.
Mysiga rum med mkt bra ljudisolering och sköna sängar.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack stevenous
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Otroligt trevligt bemötande av all personal. Tjejerna i incheckningen ska ha extra plus för deras service-minded inställning.
Smidigt med parkering i Focus. Lätt att hitta o perfekt att kunna gå hela vägen inomhus till hotellet.
Vi uppgraderade till svit och rummet var jättefint. Det finns dock två (små?) detaljer som gör att det inte blir full pott.
Det är rätt så lyhört. Lät som någon rullade en kula fram o tillbaka i rummet ovan oss på kvällen. Dels den detaljen att ac-kontrollens panel lyser nåt förskräckligt i mörkret. En liten lucka över/en liten tygbit att dra för kanske kan avhjälpa ljusskenet?
Frukosten på Imagine var utmärkt. Dämpad soft musik. Bra utbud. Utsikten!!
Middag åt vi på Heaven 23. Otroligt gott och vällagat. Vi testade varmrätter och samtliga i sällskapet blev både nöjda och mätta. Servitrisen var hjälpsam och gav bra vintips.
Bor gärna här igen.

Tack helenar822
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Bra service men dåligt städat. Tråkigt med ett fönster ut i rummet från toaletter. Trevligt att det är nära till olika upplevelser i Göteborg....
Trevlig personal och riktigt god frukost buffé som var öppen länge.

Tack petran208