Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Lili Carlsson
Lidköping, Sverige

Trevligt och mycket bra läge.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 jan. 2024
Trevligt bemötande i receptionen vid ankomst. Trevligt rum med skön säng. Städning sådär, har aldrig tidigare varit med om att det inte var spolat i toalett men annars var allt ok och hotellet ligger fantastiskt centralt och bra. Lätt att få parkering. Frukosten var toppen fin men det som hotellet kallar "scramble eggs" är något helt annat och får underkänt.
Datum för vistelsen: januari 2024
Tips för att välja rum: Fråga om det är något särskilt som händer på hotellet? Jag är allergisk och på hotellet kryllade...
Resetyp: Reste ensam
3,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
3,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Malin Börjesson, Guest Services / Front OfficeElite Park Avenue Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 17 jan. 2024
Hej,

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina intryck från din vistelse hos oss. Vi är glada att höra att du uppskattade hotellets läge och vår trevliga personal i receptionen.

Det är viktigt för oss att veta vad vi kan förbättra, och vi tar till oss din feedback om städningen. Vi kommer definitivt att vidarebefordra dina kommentarer till vårt städteam.

Vi noterar också dina synpunkter på våra scrambled eggs. Vi strävar alltid efter att erbjuda en kvalitativ frukostupplevelse, och din feedback hjälper oss att se var vi kan behöva justera.

Tack igen för dina kommentarer. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka till hotellet i framtiden.

1 298 kr
    1 570 kr
1.5 km från Elite Park Avenue Hotel
Visa fler hotell i Göteborg
Omdömet skrevs 18 december 2023 från mobil enhet

Fint hotell med trevlig personal och fint rum. Dessvärre sliten madrass som hade en ”grop” i mitten, mycket stötande ljud utifrån, silverfisk i badrummet och EXTREMT kallt på rummet. Jag fick be om tofflor i receptionen för det gick inte att gå i strumplästen på golvet. På natten var det så kallt att jag vaknade av kylan. Täcket var varmt men lite för varmt och när jag stack ut benen för att reglera temperaturen blev benen så iskalla att jag vaknade av det.
Rekommenderas ej till människor som vill sova på natten eller överhuvudtaget på vinterhalvåret.

Datum för vistelsen: december 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Yasmin E
Malin Börjesson, Guest Services / Front Office på Elite Park Avenue Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2024

Hej Yasmin,

Tack för att du tog dig tid att lämna dina synpunkter om din vistelse på vårt hotell. Vi uppskattar all feedback vi får då det hjälper oss att förbättra våra tjänster.

Jag beklagar att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar, särskilt när det gäller rummets temperatur och madrassens komfort. Jag kommer att framföra dina kommentarer till vårt underhållsteam för att se över dessa frågor.

Det är också mycket beklagligt att du upplevde störande ljud och inte var nöjd med standarden på badrummet. Vi tar dessa problem på allvar och kommer att se över hur vi kan förbättra situationen.

Jag hoppas att du trots dessa problem uppskattade den trevliga personalen och det fina rummet. Vi strävar alltid efter att ge bästa möjliga service och vi beklagar verkligen att vi inte lyckades till fullo i ditt fall.

Tack igen för din feedback. Vi hoppas att vi får chansen att välkomna dig tillbaka till hotellet i framtiden.

Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 9 november 2023

Hoppas det finns fler glutenfria alternativ denna gången till frukost. Förra gången var det under all kritik. Ett bröd att välja på, ingen brödrost, inga flingor. Det var heller inte skyltat och märkt vilket är superviktigt!

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Veronica K

Hej Veronica,

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback på din vistelse på vårt hotell. Vi uppskattar verkligen din åsikt och tar till oss av dina synpunkter.

Jag beklagar att du inte var nöjd med våra glutenfria alternativ vid frukost förra gången do bodde hos oss, vi har jobbat hårt för att öka utbudet och strävar efter att erbjuda ett brett utbud av alternativ för alla våra gäster. Jag hoppas detta märktes under din vistelse denna gång och att frukosten gav dig en bra start på dagen!.

Tack igen för att du delade med dig av dina erfarenheter. Vi hoppas få välkomna dig tillbaka till vårt hotell framöver.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 22 oktober 2023

Helt okej hotell, dock något slitet. Ett minus var att det luktade väldigt mycket avlopp i badrummet, lukten kom även ut lite i övriga rummet på morgonen. Duschstången satt lös. Vi gick även ner en stund i relaxavdelningen, också lite slitet och vattnet i poolen såg väldigt smutsig ut.
Plus för bästa frukosten, det fanns allt! Trevlig personal.

Tack Biswen F
Malin Börjesson, Guest Services / Front Office på Elite Park Avenue Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2023

Hej,
Stort tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback från din senaste vistelse på vårt hotell. Så tråkigt att rummet inte levde upp till förväntningarna denna gång, jag hoppas vi fick möjlighet att hjälpa er med detta direkt under er vistelse. Jag har vidarebefordrat dina kommentarer gällande relaxen till ansvarig för uppföljning om vad som hänt, självklart vill vi att det ska upplevas som en fräsch och avkopplande miljö för en bastu eller dopp i poolen. Desto roligare att läsa att frukosten gjorde ett så fint intryck, vi har jobbat hårt för att ta den till nästa nivå, så kul att du uppskattade den.
Vi hoppas få välkomna dig tillbaka framöver.

Omdömet skrevs 12 oktober 2023

En fantastisk hotellupplevelse där läget är perfekt för alla tänkbara aktiviteter. Fräscht hotell med mycket bra service och bra frukost. Kan varmt rekommendera detta hotell centralt i Göteborg och nära till allt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Tommythemaster
Malin Börjesson, Guest Services / Front Office på Elite Park Avenue Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2023

Hej Tommy,

Vi blir fantastiskt glada över ditt fina omdöme, tusen tack! Så härligt att du haft det bra hos oss.

Varmt välkommen tillbaka!

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 2 oktober 2023

Var lite väl hög volym från en pianobar i direkt anslutning till restaurangen som gjorde det svårt att kommunicera i samband med middagen. Vi var flera som sa till personalen, men ingen som gjorde något åt detta. I övrigt bra hotell med bra läge och fina rum. Även bra och fin spaavdelning med både bastu och pool.

Omdömen sammanställs i samarbete med Elite Hotels of Sweden
Tack Andreas P

Hej Andreas,
Tusen tack för det fina omdömet, så härligt att du trivdes i ditt rum samt hade en härlig stund i vår relaxavdelning. Vad gäller ljudnivån i pianobaren så har jag tagit din feedback vidare till ansvarig för uppföljning, vi vill såklart att man ska kunna konversera med sitt sällskap samtidigt som det råder en härlig stämning i lokalen.
Vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka någon gång framöver.