Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com117 US$
FindHotel117 US$
Travelocity117 US$
eDreams117 US$
ZenHotels.com150 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Vi bodde på hotellet under Midsommar, fick rum på insidan/baksidan, mycket lugnt - ingen trafik. Deluxe rummet var stort, kylskåpet kunne varit større dock !
Rengöring ock städning väldigt bra. Badkaret borde ersättas av duschkabinett - spar säkerligen mycket varmvatten !? Trevligt hotell !

Tack 234b_rgeh
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Perfekt:
Läge
Pris
Service
Rum

Hade ett enkelrum bra med skrivbord fåtölj o bord. Bra säng o välfylld minibar.
De bygger om nu för en ny restaurang o frukostmatsal (vilket varit deras störa svagher) men under sommaren får man äta i exekutiv lounge utan extra kostnad inte så många som vet om det så det är lika lungt som vanligt.
Bishops Arms alltid lika bra.

Restyp: Reste ensam
Tack TrailBlazer591516
Omdömet skrevs 23 juni 2017

YES!YES!!
Hotel i världsklass på perfekt läge mitt på Avenyen
Trevlig personal, god frukost.
Hotellet under ombyggnad, kommer li ännu bättre i framtiden.
Nästa betyg , man känner sig verkligen välkommen!

Tack matswallgren2016
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Bra sängar, tyst rum. Badrummet något litet och hade gärna sett att det fanns sminkspegel. Större yta att placera t.ex necessärer och någon kroknat hänga upp de mindre handdukarna. Mycket bra frukost, saknade bara prinskorv och croissanter

Tack 5manas
Omdömet skrevs 9 juni 2017

Vi valde ett lite lyxigare rum, en familjesvit, med rum och sovdel avdelat med en vägg där tv:n gick att vrida så man kunde se den från båda soffa och säng. På tv:n fanns både Netflix och spel, vilket uppskattades av sonen. Det bästa med rummet var den fantastiska sängen. Mycket fin sovkomfort, även täcken och kuddar var kanon. Det bästa av allt var att rummet hade trägolv. Vi kommer tillbaka.

Tack Pernilla B