Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com98 US$
Priceline98 US$
eDreams98 US$
Travelocity98 US$
Trip.com109 US$
Omdömet skrevs 25 oktober 2021

Fint hotell med mycket trevlig personal, fina fräscha rum. Vi bodde i ett familjerum vilket var lyxigt då sonen fick en egen avdelning. Maten i Brasserie P är överraskande god och prisvärd. Det enda som skulle kunna förbättras är ljudnivån vid frukosten. Tack för denna gång, vi kommer tillbaka!

Tack Minna C
Front Office Quality Hotel Panorama, Guest Services / Front Office på Quality Hotel Panorama, svarade på det här omdömetSvarade i går

Hej Minna,

tack för din fantastiskt fina respons! Du är hjärtligt välkommen tillbaka. :)

Bästa hälsningar,
Moa
Guest Relations
Quality Hotel Panorama

Omdömet skrevs 11 oktober 2021

Sängen var av dålig, man kände fjädrarna genom bäddmadrassen och sängen var alldeles för mjuk. Ventilationen i rummet var obefintlig och det gick inte att ställa in någon temperatur. Ur avloppen i badrummet luktade det avlopp. Rummet var väldigt litet, man kände sig instängd. Totalt omdöme - jättedåligt!

Tack maya8508
Omdömet skrevs 5 oktober 2021

Trevlig personal, var hjälpsamma om man behövde hjälp med något. Sköna sängar. Rummet var rent och snyggt. Mycket bra urval på frukosten. Lätta att ta sig till olika aktiviteter, antingen att gå eller åka kollektivtrafik.

Tack Carina S

Hej Carina,

tack för din respons, och kul att du gillar oss som jobbar här och hittade mycket gott på vår fina frukostbuffé. :)

Hjärtligt välkommen tillbaka när du har vägarna förbi oss!

Bästa hälsningar
Moa
Guest Relations
Quality Hotel Panorama

Omdömet skrevs 3 oktober 2021

Hade inbokad operation på Carlanderska och valde detta hotell då det låg nära. Visade sig att de flesta patienter bor där och att personalen på hotellet är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma för oss som är nyopererade. Rekommenderar varmt detta hotell

• Restyp: Reste ensam
Tack Primus-66
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Rent och fint rum med en skön säng att sova i. Frukost var helt ok, saknade inget. Då detta var endast en övernattning då jag kom sent och for tidigt så blir det svårbedömt. Det som var negativt var att hotellets parkering var full, så fick leta parkering i ca 30min ute på gatan..
men skulle absolut återvända om jag hade en parkeringsplats i anslutning till hotellet

Rumstips: Boka p-plats annars är det parkering på gatan som gäller
Datum för vistelsen: augusti 2021
Restyp: Reste i arbetet