Priceline
SPARA 15 US$
Expedia.com120 US$
ZenHotels.com130 US$
Omdömet skrevs 13 mars 2020

Både hotellet och rummet var rent, snyggt. Personalen var trevlig och välkomnande. Frukosten var normal hotellstandard. Jag uppskattade att det var bra avstånd till centrum och ett lugnt område. Tyvärr hann jag inte besöka gym eller spa.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack susannenordlander
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Bra läge och helt underbar personal. Rummet var rent och fint. Vi bodde högst upp, våning 13, så utsikten ska man inte klaga på. Vi åt på restaurangen och är supernöjda. Vilken god mat, och 5 plus på servicen.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack maddeh77
Omdömet skrevs 4 februari 2020 från mobil enhet

Brukar komma och vistas på hotellet några gången om månaden och har inte mycket att anmärka på rum och reception men har senastemånaden sett ett radikal försämring i restaurangservicen på kvällarna. Inte maten men atytyden hos personalen. De har blivit gästfientliga. Man typ väntar 10 15 minuter att bli tilldelad ett bord och personalen säger inte ett ord så som ursäkta att ni har väntat... Även om restaurangen är tom är de väldigt ovana att ta hand om gäster på rätt sätt. De glömmer saker till vissa gäster såsom bröd apetizer osv. Skärp är annars kommer jag inte hit längre.

Datum för vistelsen: februari 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack oleg_and_zada
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Bra läge och lätta att ta sig dit samt att parkera, bra rum med sköna sängar, riktigt bra frukost samt mat i restaurangen, trevlig personal, finns spa och relax, hade ej möjlighet att testa, bra bekvämligheter och wifi rekommenderas

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 87matss
UlrikaG133, Receptionschef på Quality Hotel Panorama, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hej Mats,
tusen tack för ditt fina omdöme.
Härligt att du hade det bra hos oss
Nästa gång får du besöka vår fina relaxavdelning med jacuzzi och bastu. Som gäst har du tillgång till den alla dagar mellan 10.00 och 21.00.

Välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Prisvärt, fräscht, bra frukost, rent och städat. Snabb incheckning, utcheckning, bra bemötande överhuvudtaget. Servicepersonal gör ett bra jobb med rummen och frukostbuffén! Tysta rum, fräsch toalett och dusch..

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Juha W

Hej Juha,
tusen tack för dina fem stjärnor och för att du delar med dig.
Kul att du gillar oss
Välkommen tillbaka snart!