Omdömet skrevs 17 mars 2018

Ett allmänt bra hotel, med ett bra läge och mycket trevlig personal. Lätt att parkera bilen i närbeläget garage. Bra frukost och restaurant, med bra service, trots extra många gäster. Bra rum med sköna sängar. Relativt prisvärt för mig.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack matspetersson
Ulrika G, Receptionschef på Quality Hotel Panorama, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej,

tack för ditt fina omdöme.
Kul att du gillar oss :)

Hoppas att vi får hälsa dig välkommen snart igen!

Omdömet skrevs 14 mars 2018

Bott här många gånger och uppskattar att de rustat upp hotell och restaurang. Trevligt på alla sätt, maten riktigt bra men tyvärr lite snurrig personal pga väldigt mkt folk. Dock väldigt trevliga. Frukost bra, men saknar att ägg röran är krämig istället grynig. Panorama är dock ej ensamma om detta, men... Så svårt är det ej!!

I övrigt bor jag gärna här igen!

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Magnus L
Ulrika G, Receptionschef på Quality Hotel Panorama, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2018

Hej Magnus,

Tack för ditt fina omdöme :) Vad roligt att du trivs så bra hos oss!
Kul att du gillade vår nya meny och vår härliga personal i Brasserie P. Tokigt att det blev snurrigt vid maten, men skönt att det löste sig bra ändå.
Ja, det där med äggröran är en smaksak........ Hoppas att du blev mätt av de andra godsakerna på vår fina frukostbuffé.

Du är välkommen tillbaka snart igen!

Ulrika Gielow

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Besökte hotellet i samband med Bokmässan. Mysigt rum, men lite trist utsikt (mot en bakgård). Fin relaxavdelning med badtunna. Mycket bra frukost med allt och lite till. Väldigt service-minded och trevlig personal, vi fick bl.a. hjälp med restaurang-tips. Jag kommer definitivt att rekommendera hotellet till vänner.

Tips för att välja rum: Försök få ett rum med utsikt mot framsidan.
  • Bodde här: september 2017, reste i arbetet
Tack Marianne B

Hej Marianne,

tack för dit fina omdöme, kul att du gillar oss som jobbar här :)
Visst är vår relax mysig, den är öppen för våra gäster alla dagar mellan kl 10.00-21.00.
Nästa gång du bokar kan du önska ett rum med utsikt så gör allt vi kan för att lösa det.

Välkommen tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 28 februari 2018

Nära och bra till sjukhuset när familjemedlem låg inlagd. Viss rabatt för anhöriga. Bra:) Saknade stekt ägg och stekt potatis på frukosten, men det är ju inga stora grejer. Trivsamt, sov bra, bra att parkera.

• Bodde här: februari 2018, reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 838anette
Ulrika G, Receptionschef på Quality Hotel Panorama, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej Anette,
vad härligt att du sov gott och hade det bra hos oss.
Det är smidigt att bo på gångavstånd till Carlanderska sjukhuset när en anhörig är inlagd där.
Visst kan man önska stekt ägg och potatis till frukost ;) Hoppas att du hittade något annat gott på vår fina frukostbuffé.

Välkommen tillbaka snart igen!

Hälsningar

Omdömet skrevs 27 februari 2018

Rummet: Var okej standard men tyvärr ej vad jag förväntar mig av denna hotellkedjan.
Fick byta rum då det ej var städat vi ankomst, men fick godis på rummet senare.
Relax avdelningen: En bastu med bra standard, behöver nog se över utbudet samt att dom saknade personal på plats. Fanns ett nummer till städerskan.

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Jimmy S
Ulrika G, Receptionschef på Quality Hotel Panorama, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Hej Jimmy,

vad tråkigt att rummet inte motsvarade dina förväntningar. Vi på Nordic Choice är en stor familj med många hotell i olika kategorier, så som Clarion,Comfort och Quality. Hoppas att du hittar just din favorit!
Vi är jätteledsna för att något blivit tokigt vid incheckningen och du fått ett ostädat rum, så ska det givetvis inte vara. Vad skönt att det löste sig snabbt med rumsbyte, hoppas att godiset smakade bra ;)
Vår obemannade relaxavdelning finns tillgänglig för våra gäster alla dagar kl 10.00-21.00. Man använder sin rumsnyckel för att komma in, handdukar finns på plats. Behöver man hjälp eller saknar något finns vi ett telefonsamtal bort.

Hoppas att vi får chansen att hälsa dig välkommen hos oss snart igen!

Ulrika Gielow
receptionschef