Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com116 US$
Priceline115 US$
Travelocity116 US$
Vio.com115 US$
ZenHotels.com120 US$
Omdömet skrevs 19 september 2022

Har bott på Quality Hotell 11 vid två tillfällen i augusti 2022.
Fint bemötande i receptionen.
Första tillfället på rum 705, ett rymligt rum, men sängarna hade det ej bytts sängkläder i från föregående hotell-gäst samt dåligt städat. Snuskigt. Fick bytt sängkläder efter att påtalat för städerska. Rummet bra med balkong. Fick kompensation i form av vouchers att kunna äta på restaurangen, men det kunde ej utnyttjas fullt ut eftersom man kunde bara använda en vouchers per dag.
Andra tillfället i rum 802, lite mindre rum, med balkong, ena sängen hade gammal och sliten madrass så där sjönk man ned så mycket att sovkvalitén blev urusel för den ene av oss. Rummen börjar bli slitna.
Frukosten brukar alltid vara bra så även dessa 2 tillfällen.
Parkering är billig för att vara i Göteborg, 50 kr/dygn.
Vi har varit många gånger historiskt sett på Hotell 11, så vi har nu konstaterat att kvalitén överlag har sjunkit så mycket att nu blir det aldrig mer detta hotell.

Tack Eje B
Receptionen QH, Annan på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2022

Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension!
Jag vill börja med att be om ursäkt för att rummet inte var städat när ni checkade in, det är verkligen inte okej. Det är kul att se att frukosten är uppskattad! Vi uppskattar och tar åt oss av feedbacken du gett!

Omdömet skrevs 19 september 2022

Trevlig personal. Jättebra frukost, stora rum. Trevligt att man kan ta båten in till city och andra ställen.
Även nära till bussen också. Så läget är verkligen jättebra. Andra gången vi är här på kort tid. Så kan varmt rekommendera det.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack MaritaA130

Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension! Härligt att se att ni var nöjda med er vistelse hos oss!
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 9 september 2022 från mobil enhet

Det är på gränsen till en 4 då rummen verkligen behöver renoveras. Men bortsett från att det var lite slitet så var hotellet jättemysigt! Vi var där i samband med Håkan Hellströms konsert den 27e Augusti. Tjejen i receptionen var så himla trevlig att det satte prägel på resten av vistelsen. Hissarna och själva korridoren till rummen var väl lite tveksam, men det hör huset till.

Jag var så himla imponerad av deras nybyggda del; loungeområdet. Barnen var där hela kvällen med mormor som barnvaktade och spelade på flippermaskiner. Med lite påfyllning på ritmaterial och kanske en tv med barnkanaler i barnhörnan så kommer det bli toppen! Senare på kvällen var ungarna uppe och njöt av poolbad och bastu. Dock var bastun lite kall enligt sonen.

Frukosten var jättebra och vi satte oss i den nybyggda delen och så på alla båtar. Så fint! Vi kommer definitivt komma tillbaka!

Rumstips: Det fanns gott om parkering i området.
Tack camiwind

Tack för att du tagit dig tid att skriva en recension!
Kul att se att du uppskattade en av vår receptionister och att hon gjorde vistelsen ännu bättre! Härligt att barnen gillade det nya lounge området!
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 12 augusti 2022

Hotellet var närmast fullbokat (vilket inte kan ha varit en överraskning). Vi fick stå i kö 55 minuter för att checka in. Vid frukosten var mycket slut och vi fick säga till tre olika personer innan det fylldes på

Tack Cristian B
Receptionen QH, Annan på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2022

Hej Christian!

Jag ber verkligen om ursäkt för hur din upplevelse blev i somras, vi hade mycket ny personal vilket stundtals tyvärr drabbade våra gäster.
Vi har jobbat stenhårt sedan dess och i nuläget har vi ett starkare team än nånsin! Vi hoppas att du vill besöka oss igen så vi kan få revansch!
Med vänliga häslningar,
Cecilia, Front Desk

Omdömet skrevs 9 augusti 2022

Fick känslan av att man var till besvär när man kom för att checka in.
Mindre serviceinriktad personal i receptionen.
Det var trångt vid frukosten, det fanns inte bord till alla trots tidsbilds frukost.

Tack svenssonherman

Hej,
Väldigt tråkigt att höra att ni hade sån negativ upplevelse hos oss i somras! Vi hade mycket ny personal vilket tyvärr drabbade våra gäster stundtals.
vi har jobbat med att bygga ett stabilt team sedan dess och du är varmt välkommen tillbaka att se skillnaden!
/Cecilia, Front Desk