Kostnadsfri avbokning till den 21-07-04
Boka nu, betala på plats
SPARA 8 US$
SPARA 8 US$
Travelocity118 US$
Orbitz.com118 US$
eDreams126 US$

Trevligt hotel, bra personal och en god frukost.
Suiten behöver en liten uppfräschning.
Balkongen kan behöva en omgång högtrycks spolning..
Vi var där en söndag så kan inte utala oss om restaurangen.
Receptionist och Rengörings personal var mycket trevliga.

Tack IngelaA
Nasim Lindén, Gästservice/reception på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack snälla för att du tagit dig tiden att berätta om din vistelse hos oss. Så kul att få höra att du blev väl omhändertagen av mina kollegor i receptionen och på housekeeping. Tack också för din feedback gällande balkongen, jag kommer att ta det vidare med ansvarig så vi kan åtgärda det! Hoppas vi ses snart igen, tills dess önskar jag dig allt gott.

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Ett mycket trevligt hotell med serviceinriktad och trevlig personal. God och välkomponerad frukost, däremot var kvällsmenyn ganska liten och tyvärr var portionerna på kvällens rätt ganska små. Det hade varit önskvärt att det serverades extra potatis eller pommes i en skål bredvid. Trevlig servitris uppvägde det vi saknade denna gång.

Tack Susanne S
Nasim Lindén, Gästservice/reception på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 12 maj 2021

Stort tack för att du tog dig tid att berätta om din vistelse hos oss. Jag är ledsen att vi inte riktigt levde upp till dina förväntningar i restaurangen, vi tar till oss och jag är glad att du lät mig få veta. Jag hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen trots att det inte riktigt blev som du hade tänkt dig sist och att vi då lyckas uppfylla dina förväntningar bättre.

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Vi valde hotellet utifrån de aktiviteter som utlovades för barnen och våra förväntningar uppfylldes samt överträffades. Barnen är 5 respektive 7 år gamla. Personalen hade ett tydligt barnperspektiv utöver det vanliga. Bra familjerum med väggsängar av god kvalité. Det hade missats att städa under dubbelsängen (spill/kladd) annars helt okej med städningen.

Tack 650ulrikah

Åh, vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme. Det är alltid lite extra värmande med våra gästers nöjda ord och positiva återkoppling. Stort tack också för ditn feedback på hur vi kan bli ännu bättre. Varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 21 mars 2021 från mobil enhet

Vi valde ett Superior rum på 26 kvm med balkong och utsikt över vattnet vid Eriksbergsvarvet. Personalen var otroligt serviceinriktade och fixade en liten födelsedagspresent till min sambos födelsedag. Otroligt tacksamt! Ett stort TACK till Melinda, Matilda och Lisa som fick oss att känna oss så välkomna! Vi åt trerättersmiddag på hotellet och maten var välkomponerad, kreativ och väldigt god! Till detta beställde vi in vinpaketet och vinerna passade mycket bra till respektive rätt. Mat och vin i skön smakharmoni! Vi spelade på hotellets egna shuffleboard på kvällen! Väldigt kul! Vi kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack marrel2018
Matilda Söderman, Annan på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2021

Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme till oss. Vad härligt att ni trivdes i superiorrummet och att ni njöt av utsikten. Det glädjer oss att ni kände er väl bemötta av vår personal och att ni uppskattade födelsedaspresenten som personalen ordnade. Fantasktiskt att trerättersmiddagen mötte era förväntningar och att maten tillsammans med vinet skapade en smakharmoni. Jag ska även se till att hälsa Melinda, Matilda och Lisa och tacka dem för ett grymt jobb. Hoppas att ni kommer tillbaka inom en snar framtid!

Omdömet skrevs 21 februari 2021

Bra "enkelt" hotell för ett överkomligt pris (660 inkl frukost 2pp)
Dock var sängen helt slut så fick ryggskott senare dagen efter. Sovit här förr, då med en bra säng.
Kommer dock besöka hotellet igen då det ligger lägligt för mina behov (släkt 5min bort) men då kommer jag provligga i sängen innan.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack Riggo88
Matilda Söderman, Annan på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2021

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme till oss! Härligt att du uppskattar hotellet och att läget passar dig. Tråkigt att höra att sängen inte var som du hade upplevt vid tidigare besök. Om du kommer ihåg vilket rum du bodde i kan du gärna höra av dig till oss så kan vi kika på det närmare. Vi ser fram emot att välkomna dig inom en snar framtid!