Omdömet skrevs 21 mars 2018

Jag är väldigt nöjd med min vistelse. Jag bokade ett enkelrum och fick ett stort och luftigt dubbelrum. Frukosten var lugn och skön, långt från stora kaotiska frukostbufféer jag upplevt på andra hotell senaste tiden.

• Bodde här: mars 2018, reste ensam
Tack britta2015
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2018

Vi är glada att du hade det bra här hos oss, det är det vi alltid strävar efter. Härligt att du uppskattade både det stora rummet och den lugna och sköna starten på dagen. Vi hoppas på att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt hotell med bra läge. Lite utanför stan men smidigt att ta båten in. Gott om parkering i närheten som inte kostar skjortan 50kr/dygn.
Hotellfrukosten innehöll det förväntade.
Fräscha hotell med sköna sängar.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Pantzarr
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är förstås väldigt glada att du gillar oss och hoppas på att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 18 februari 2018

Jag bodde 17 nätter på Q11 och är helnöjd med besöket. Trevlig bemötande i receptionen och fina rum, speciellt de på plan 8 med panoramafönster och strålande utsikt. Ska jag hitta något att anmärka på så missades städningen en natt, även om det inte gjorde mig något.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack carlbackstrom
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Stort tack för dina fina ord, vi är så glada att du är nöjd med ditt besök. Jag beklagar verkligen missen med städningen, så ska det förstås inte vara, och ber dig meddela oss direkt om något liknande skulle hända igen så att vi kan reda ut vad som gått fel. Tack för att du hjälper oss att bli bättre och varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Fräscht o tyst rum som var stort och välstädat. Frukosten helt ok men det hade inte skadat med lite mer variation. Frukostmatsalen var lite slamrig men funkade. Servicen i receptionen var bra även om jag bara checkade in och ut.

• Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack 517ulrikan
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Vad härligt att höra att du uppskattade din vistelse. Vi tar med glädje emot tips på hur vi kan bli ännu bättre så har du några tankar om hur vi kan utveckla frukosten så får du hemskt gärna höra av dig till min kollega på ana.ferara@choice.se.

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Trevlig personal, fina rum, välstädat, jättebra frukostbuffé och för oss mycket bra läge med smidig (och billig) parkering utanför på "gårdsplanen". Enkelt att ta sig in till stan för den som vill med antingen buss eller Älvsnabben (båt). Något lyhörda rum.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack mrschriswid

Vi är så glada att ni trivdes hos oss och hade en bra vistelse-precis som det ska vara. Vi hoppas på att få hälsa er välkomna tillbaka till oss snart igen.