Omdömet skrevs 12 februari 2018

Trevlig personal, fina rum, välstädat, jättebra frukostbuffé och för oss mycket bra läge med smidig (och billig) parkering utanför på "gårdsplanen". Enkelt att ta sig in till stan för den som vill med antingen buss eller Älvsnabben (båt). Något lyhörda rum.

• Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack mrschriswid
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Vi är så glada att ni trivdes hos oss och hade en bra vistelse-precis som det ska vara. Vi hoppas på att få hälsa er välkomna tillbaka till oss snart igen.

Omdömet skrevs 11 februari 2018

Bra och lite annorlunda hotell. Väldigt trevlig personal i incheckningen. Rymliga rum med sköna sängar. Saknade eluttag vid sängborden och dumt med huvudströmbrytare vid ena sängen söm släcker allt inklusive de uttag man har telefonen på laddning i. Fantastik utsikt från restaurangen o baren. Fina omgivningar men det var lite fört snålblåsigt för promenad när vi var där. Frukosten var dock helt utan kärleken. Tråkigt utbud av pålägg och grönsaker som var uppskurna för länge sedan. Dessutom dåligt kaffe.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack DrLindh
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 12 februari 2018

Tack för ditt fina betyg och din feedback. Vi tar till oss både av vad du uppskattade och av vad vi kan göra bättre. Vi hoppas få hälsa dig välkommen tillbaka snart igen och då kamma hem full pott.

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Fin service. Utmärkt läge. Bra omgivning. Professionellt och trevligt på samma gång. Hit kommer jag flera gånger. För resten var det långt ifrån första gången jag bodde på hotellet. Bra rätt av alltså.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack janwB91BY
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 11 februari 2018

Stort tack för dina fina ord. Att våra gäster vill besöka oss om och om igen är det bästa omdömet vi kan få. Vi lovar att vårda förtroendet väl och ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 10 februari 2018

Jag tycker inte att detta hotell motsvarar prislapp och de tidigare betyg och recensioner.

-Extremt lyhörda rum (Fick byta mitt i natten och nya rummet var lika illa)
-Städningen är sämre än genomsnittliga hotell
-Frukostpersonalen var inte speciellt välkomnande. Inga leenden eller "-hej". (Detta var iof väntat med tanke på tidigare recensioner)

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Jonas B

Tack för din feedback, vi är hemskt ledsna att du inte fick den upplevelse vi vill ge våra gäster och skulle gärna vilja höra lite mer om din vistelse. Jag skulle därför uppskatta om du kan tänka dig att kontakta min kollega Camilla Kerman på 031-779 11 18 så att vi kan få kolla närmare på detta. Vi vill så klart att du ska vara nöjd!

Omdömet skrevs 2 februari 2018

Hotell med allt man kan önska sej. Inte mitt i centrum, men enkelt o snabbt når man city.
Väldigt fina rum och en bra frukost. Bra läge om man gillar promenera runt och ta del av tidigare skeppsbyggeri. Hotellet är ett före detta välkänt skeppsvarv.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Lars P
Anders S, Hotelldirektör på Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2018

Vi är väldigt glada att du hade det bra hos oss och hoppas på att få hälsa dig välkommen tillbaka till oss snart igen!