View deal
Priceline140 US$
Expedia.com130 US$
Omdömet skrevs 9 december 2020 från mobil enhet

Riktigt bra för priset.
Helt ok hotell med underbar personal. Trevliga och lättsamma.
Restaurangen behöver lite tillsyn, onödigt trasslig frukost (covid-19 säkrat men bristande logistik) och på kvällen fick vi fisk som var frusen i mitten. De fixade det och vi fick vår dryck som plåster på såren.
Vi skulle stanna två nätter, det blev fyra.
Full pott trots restaurangen.

På höstlovet bodde vi där igen och var lika nöjda som i somras

Datum för vistelsen: juni 2020
2  Tack TomasSWE-AT
Quality Winn Göteborg, Gästservice/reception på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 10 december 2020

Hej Tomas,
Vad roligt att höra att ni trivdes bra hos oss. =)
Ni är varmt välkomna tillbaka till oss nästa år.

Hoppas ni får en riktigt fin Jul och ett härligt nyårsfirande.
Front desk

Omdömet skrevs 11 september 2020

Hotellet ligger nära motorvägen och ca 500 meter från busshållplats. Lite tråkigt utseende på utsidan men betydligt snyggare när man kommer in. Lagom stora rum och tyst (åtminstone om man inte har rum mot motorvägen). I förhållande till priset ett bra hotell. Frukostens innehåll är gott och omfattande, men serveras inte så länge på morgonen.

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Michael N
Quality Winn Göteborg, Gästservice/reception på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 26 september 2020

Hej Michael,
Vad härligt att du trivdes bra hos oss! Du är varmt välkommen tillbaka. :)
Vi vet att vår fasad inte är mycket att skryta med - men som en brukar säga "Döm inte hunden efter håret" ;)
Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 6 september 2020

Vi besökte goda vänner som bor 200m från hotellet och då får man rabatt på boendet fantastiskt bra. Rummen stora fina två hissar. God frukost, bra service trevlig personal. Bra pool, fin uteplats att sola på med solstolar.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Vastorget

Hej hopp! =)
Vad roligt att ni hade en fin vistelse hos oss! Det gör oss mycket glada.
Vi hoppas att vi ses snart igen! Ni är varmt välkomna tillbaka.

Varma hälsningar, Lisa

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Mycket bra läge på detta hotell och trevlig personal.
Det finns pool som är uppvärmd och även olika arkadspel etc.
Rummen var i fint skick men kunde haft större TV
Rekommenderas för alla oss som brinner för olika typer av Nattliga event

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack U2869ARdiana

Hejsan hoppsan! :)
Tack för din fina feedback.
Underbart att du hade en fin vistelse hos oss - kom tillbaka snart vettja! :D

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Riktigt bra för priset.
Helt ok hotell med underbar personal. Trevliga och lättsamma.
Vi skulle stanna två nätter, det blev fyra.
Full pott trots restaurangen.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack TomasSWE-AT
Quality Winn Göteborg, Gästservice/reception på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2020

Hej Tomas,
Vad roligt att du trivdes bra hos oss! =)

Det har varit ett pussel att navigera sig fram under den rådande pandemin och vi har tagit till oss av den feedback som uppstod under sommaren.
Nu har vi återgått till vår vanliga frukost buffé igen, där både handskar och handsprit finns att tillgå för en smidig och säker frukosthantering.
Ni är varmt välkomna till oss igen - vare sig det blir 2 eller 4 nätter ;)
Många kramar, Receptionen