Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Bokade ett famijerum som var väldigt fräscht, stort utrymme. Temperaturen i rummet var sval och skön. Enda minuset rummet får är avsaknad av garderob och möjligen avsaknad av litet kylskåp. Bra frukost med stort utbud för både vuxna och barn. Mycket trevlig personal som är serviceinriktade och hjälpsamma! Snabb in och utcheckning. Gratis parkering vilket var ett plus, nära till centrala Göteborg med bil.

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack Abbe_223
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Bokade ett rum en vecka i förväg. När vi kom till hotellet kl 15 då inchecknings tiden börjar, så fanns inga rum färdiga. vi fick vänta i 30 min och rummet var fortfarande inte tillgängligt och personaler vet inte när vi kommer att få checka in. Väldigt dåligt planering och service.

• Bodde här: augusti 2018, reste med familjen
Tack chada450
Omdömet skrevs 2 augusti 2018

Trevlig personal och fina rum. Perfekt med pool som barnen använde. Frukosten är bra och tilltalar både vuxna och barn. Bra med gratis parkering. Från hotellet kan man ta sig in till Göteborg med buss och spårvagn.

Tack masklu604645
Omdömet skrevs 30 juli 2018

Vi bodde på hotellet i 5 dagar. Underbar frukost buffé och supersköna sängar. Barnen älskade poolen och lekrummet. Nära till centrala GBG. Personalen var så trevlig och hjälpsam. Det fanns gott om information om vad man kunde hitta på i GBG. Vi kommer bo här flera gånger!

Tack makerm973728
Omdömet skrevs 28 juli 2018

Fick inte de rums typerna vi bokat. Receptionisten inte alls serviceminded. Smutsiga rum.
Frukosten helt ok, mycket att välja på men ostrukturerad och rörig.
Poolen var den bästa enligt barnen som avslutade resan med ett dopp!

Tack blindb485764