Omdömet skrevs 26 juli 2018

Jag tycker att hotellet var fint, lokalerna t.ex. reception, lekrum, offentliga toaletter m.m var fräscha. Standarden på rummet var helt OK men badrummet hade kunnat vara nyare. Fick checka in två timmar senare än uttalad tid vilket inte var helt OK, fick inte ens en ursäkt för att det skulle dröja. Vi fick inte heller anpassad frukostpåse så vårt barn blev utan då hon har mjölkallergi.

Tack Liinn3a
Omdömet skrevs 25 juli 2018

Allt var bra på hotellet, personalen var trevlig, frukosten god, restaurangen var det både god mat och det till ett rimligt pris. Hotellet hade en spa avdelning med bastu, pool och jacuzzi som man fick använda gratis. Allt var kanon vid vår vistelse. Rummet var stort, rent med bra säng.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack 534markusj
Omdömet skrevs 25 juli 2018

Bra prisvärt hotell kan starkt rekommenderas stor pool och trevlig personal kommer bo där igen nästa år! Nära till bussar och taxi från stan var inte alltför dyrt...stor fin frukostbuffe med brett utbud

Tack dannesandler
Omdömet skrevs 21 juli 2018

Jätte bra frukost, trevlig personal.
Vi hade otur att få ett orenoverat rum på våning 3 som luktade fukt/mögel (323).
Vi kom mitt i natten med trötta barn så annars hade jag aldrig accepterat detta, tycker dock att det är dåligt att hyra ut detta rum med tanke på hälsoproblem.

Tips för att välja rum: Välj ej rum 323!
Tack jek790
Omdömet skrevs 6 juli 2018

Trevligt hotell som är mycket barnvänligt men ändå väldigt lugnt. Lätt att ta sig dit med bil och en stor gratis parkering alldeles utanför. Mysig relax avdelning, restaurang med bra mat och en bra frukostbuffe. Alla personalkategorier var verkligen service minded och jättetrevliga och vi kände oss välkomna från ankomst till vi checkade ut.

1  Tack helena572018
Ina A, Hotelldirektör på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Tusen tusen tack för fin feedback :) Välkomna tillbaka! :)