Omdömet skrevs 21 juli 2018

Jätte bra frukost, trevlig personal.
Vi hade otur att få ett orenoverat rum på våning 3 som luktade fukt/mögel (323).
Vi kom mitt i natten med trötta barn så annars hade jag aldrig accepterat detta, tycker dock att det är dåligt att hyra ut detta rum med tanke på hälsoproblem.

Rumstips: Välj ej rum 323!
Tack jek790
Omdömet skrevs 6 juli 2018

Trevligt hotell som är mycket barnvänligt men ändå väldigt lugnt. Lätt att ta sig dit med bil och en stor gratis parkering alldeles utanför. Mysig relax avdelning, restaurang med bra mat och en bra frukostbuffe. Alla personalkategorier var verkligen service minded och jättetrevliga och vi kände oss välkomna från ankomst till vi checkade ut.

1  Tack helena572018
Ina A, Hotelldirektör på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Tusen tusen tack för fin feedback :) Välkomna tillbaka! :)

Omdömet skrevs 5 juli 2018

Bra frukost. trevlig personal. Bra poolområde. Stort lekrum för barn. Rummet var dock lite slitet (familjerum). Skulle dock kunna tänka mig att bo här igen. Passade bra då det låg rätt nära stena terminalen. 7 min bilresa.

Tack rsoder587963
Helga J, Guest Relations Manager på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2018

Härligt att höra! Ni är SÅ välkomna tillbaka, hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 5 juni 2018

Toppenhotell för familj med tre barn! Bra läge och enkelt att ta sig till buss. Trevlig och hjälpsam personal som kändes avslappnade och familjära. Härlig atmosfär och skön känsla på hela hotellet. Vill absolut bo här igen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack ThereseN29
Helga J, Guest Relations Manager på Quality Hotel Winn, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2018

Åh vad härligt Therese, tack för en fin recension. Ni är SÅ välkomna tillbaka! :)

Omdömet skrevs 23 maj 2018

Mycket bra hotell med väldigt trevlig personal och god service. Att det ligger en bit från centrum gör absolut inget. Fin pool som var ganska barnvänlig. Nyrenoverade familjerum och vi fick till och med en liten säng för vår 1,5åriga dotter.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack johanj98

Tusen tusen tack för fina lovord :) Välkomna tillbaka! :)