“Byt dörr på badrummet!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Takhängd toadörr som inte går att stänga och glasvägg som ljuset lyser genom om man ska upp på natten drar ordentligt ner betyget. Ingen integritet vid toabesök, och bara för att man delar hotellrum vill man inte dela sina toalettbesök med vänner eller partners.
Annars är rummen trevliga men varma.
Spa avdelningen är underbar och med trevlig personal. Nästa gång får det bli dagspa och bo på annat hotell.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 138suzanner

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Vi fick bra service vid bokningen.
När vi kom vid 18-tiden tog de fel pris, rummet var inte klart och det saknades toalettsaker. Men detta rättades till.
Vi tränade i gymmet och sedan fortsatte vi till poolloungen. Det var härligt och vi hade nästan gymmet för oss själva.
Tyvärr är priserna för mat löjligt höga i både bar och restaurang så vårt tips är att äta någon annanstans. Rummet var stort men väldigt varmt. Gick inte att reglera värmen.
Frukost ok med sedvanligt utbud. Mycket människor uppe redan 0830 på en lördag.
Rent och välstädat överallt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lindissen
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

Från incheckning till utcheckning bra service, fräscht och trevligt. Vi inledde vistelsen med att pröva allt i spa t. Utomhuspooler, bastu och relax. Efter all njutning var vi redo för den goda maten. Efter en god natts sömn kickstartade vi dagen på det fräscha gymet innan superb frukost och utcheckning.
Hit vill jag gärna åka igen!

Datum för besöket: november 2019
Tack HansochLena
Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

Hotellet är riktigt fint! Fina rum och lounge, bar & restaurang är verkligen snyggt inredda och samtidigt inbjudande och trivsamma. Vi åt en varmrätt och vin till det, supergott! Tyvärr var vår servitör rätt avslagen, känslan var att han är trött på sitt jobb. Frukosten är av toppklass. Servicen toppen. Spadelen är fin och innehållsrik. Sparitualen är seriös och bra upplagd. Tyvärr var det alldeles för många människor samtidigt i den inre spadelen.
Det nybyggda utomhusområdet är verkligen fint gjort. Tyvärr var ljudet och musiken bedrövligt. Det var skrällig fiol- och pianomusik på för hög ljudnivå och det gör det svårare att få ro. I det rummet där det går en avkopplande naturfilm lät det samtidigt som om någon borrade i väggarna ovanför, faktiskt helt omöjligt att sitta kvar. För övrigt en fin vistelse. Vi har varit här förut och kommer helt säkert tillbaka.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack annika765
Omdömet skrevs 21 augusti 2019 från mobil enhet

Två luncher och en middag intogs. Helnöjd med allt vad gäller maten. Innovativa säsongsbetonade kombinationer såsom sotat lax med kantarellkräm. Bra matchade viner till. Men då det kom till frågor kring vin och vinval så var det goddag yxskaft. Hade förväntat mig åtminstone en gnutta vinkunskap i servisen. Men betyget blir högt ändå pga bra mat!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack B F

Resenärer som tittade på Sankt Jorgen Park Resort tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sankt Jorgen Park Resort? Berätta vad du tyckte!