Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Toppen mysigt ställe att bo på, fina, rymliga, rena och fräscha rum och rent och fint badrum med både dusch och badkar. Huset har två mysiga uteplatser och ligger benäget i ett lummigt villaområde nära till det mesta i staden (ett stenkast från både Liseberg och Ullevi och promenadavstånd till centrum). Ägarna är både mycket trevliga och hjälpsamma och frukosten var utmärkt, de ordnade till och med fram veganalternativ när jag frågade. Vi rekommenderar detta boende starkt och kommer självklart att bo där igen när vi åker tillbaka till Göteborg nästa gång.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Clea87
Omdömet skrevs 10 december 2017

Lagom stort pensionat på lagom gångavstånd från Liseberg och centrum.
Trevliga rum med eller delat badrum, sköna sängar, gratis WIFI.
Just nu, i december, underbar utsikt över julupplyst Liseberg!
Mycket bra frukost i en mysig, julpyntad matsal.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack 992stanat
Skoldborg, Ägare på Villa Balder Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2017

Tack så jätte mycket för ditt fina omdöme och ni är välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Trevligt funktionellt boende. Nära till svenska mässan (10-15 min promenad). Delat badrum, var aldrig kö trots att boende var fullbelagt. Enkel frukost och trevliga värdar. Sköna sängar, boendet är nära leden och det är mycket trafikbrus vilket man märker när fönstren är öppna. Men stänger man de så märks det knappt. Kommer boka detta igen.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Cecilia M
Skoldborg, Ägare på Villa Balder Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 16 oktober 2017

Tack för din recention och du är varmt välkommen tillbaka till oss när du har vägarna förbi

Omdömet skrevs 2 september 2016

Skulle döma en innebandyturnering i Göteborg och behövde ett hyfsat billigt boende till mig och mina kollegor. När vi hamnade på Balder som ligger avsides men ändå centralt med gångavstånd till staden. Det var verkligen ingenting vi ångrade. Ett stort hus med rum och tillgång till gemensamt badrum och frukost serverat på samma plan som familjen som bor där. Väldigt mysigt ställe med en enorm uteplats. Familjen som ägde huset var precis sådär som man önskade att alla hotell- och Hostelägare ska vara. Genuina, trevliga och hjälpsamma. Helhetsintrycket var i toppklass!

Datum för vistelsen: maj 2016
2  Tack Carl L
Skoldborg, Ägare på Villa Balder Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

Tack för ditt omdöme Carl jätte roligt att våra gäster uppskattar det vi erbjuder
ni är hjärligt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Väldig fin och ren. Känns att rum var nyligen renoverade. Väldig goda och smakliga frukost och fin utsikt. Ligger väldig nära Liseberg och Universeum.
Ganska bullrigt på nätter, på grund av motorväg och Liseberg.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Yu-Yushenka