Omdömet skrevs 2 september 2016

Skulle döma en innebandyturnering i Göteborg och behövde ett hyfsat billigt boende till mig och mina kollegor. När vi hamnade på Balder som ligger avsides men ändå centralt med gångavstånd till staden. Det var verkligen ingenting vi ångrade. Ett stort hus med rum och tillgång till gemensamt badrum och frukost serverat på samma plan som familjen som bor där. Väldigt mysigt ställe med en enorm uteplats. Familjen som ägde huset var precis sådär som man önskade att alla hotell- och Hostelägare ska vara. Genuina, trevliga och hjälpsamma. Helhetsintrycket var i toppklass!

Datum för vistelsen: maj 2016
2  Tack Carl L
Skoldborg, Ägare på Villa Balder Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

Tack för ditt omdöme Carl jätte roligt att våra gäster uppskattar det vi erbjuder
ni är hjärligt välkomna tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Väldig fin och ren. Känns att rum var nyligen renoverade. Väldig goda och smakliga frukost och fin utsikt. Ligger väldig nära Liseberg och Universeum.
Ganska bullrigt på nätter, på grund av motorväg och Liseberg.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Yu-Yushenka
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Ett suveränt bed and breakfast i centrala Göteborg.
Gångavstånd till allt.. Avenyn, Ullevi, Liseberg. mm
Fina rum och sköna sängar.
Kyl o frys o matlagningsmöjligheter.
Strykbräda och strykjärn finns att låna.
Parkering mot kostnad utanför huset.
Trevlig uteplats både utanför rummet och vid frukost. Hemtrevligt och mysigt,
Mycket trevligt värdpar.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Monica S
Skoldborg, Ägare på Villa Balder Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2016

Tack för din recension jätte roligt att höra att ni trivdes så bra hos oss och ni är hjärligt välkomna tillbaka till oss
Kathe o Dennis

Omdömet skrevs 25 april 2016

Bra rum, med stor altan utanför.
Rent och fräscht, sköna sängar.
Bra läge nära Liseberg och Gothia Towers. Bra upplyst väg att promenera hem på småtimmarna i.
God frukost.
Mycket trevlig och hjälpsam värdinna.
Prisvärt.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack MayaLifwergren
Omdömet skrevs 7 september 2015

Ett bra boende lugnt och bra promenad avstånd till Liseberg och centrum
Vi sov gott och fick en bra frukost inget överdåd men vad vi ville ha.
Mkt trevligt och korrekt bemötande vädet var inte det bästa så terassen kunde vi inte nyttja.
toalett ute i nära rummet Rent och fräscht.
Vi Trivdes den natten vi var där.
T&S

Rumstips: Boka pakering kostnad 100 sek då det är väldigt smal och trång gata med mkt parkerad bilar.
Datum för vistelsen: september 2015
Tack ToSLammhult