Öppet i dag: 10:00 - 19:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Rekommenderas!

Väldigt rolig upplevelse! Vi har åkt flera gånger och det är lika kul varje gång. Mimmi var ... läs mer

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan
M8943WDmonicar
Fjärås, Sverige
Göteborsgsskämt med energifylld guidning både på land o i vatten!

Oj vilken energi hon hade tjejen som var guide! Härlig balans mellan göteborgshumor och lagom ... läs mer

markushD8199HP
Hagaby, Sverige
Läs alla 166 omdömen

Omdömet skrevs 10 september 2021

Perfekt ,rolligt och spännandet rundtur .Oscar, du och kapten är proffs på jobbet :)
Tack så mycket!

Datum för upplevelsen: september 2021
Tack 659azitas
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2021

ojojoj, vad trevligt att läsa!

Vi blir stolta och glada över att kunna slå höga förväntningar!

Ohoj
Kapten Oskar

Omdömet skrevs 7 september 2021 från mobil enhet

Vi var två par som bokat denna tur. Mycket trevlig personal. De tog hand om oss redan när vi köade. Nu var det guidning på svenska. (Behövdes ingen engelska) Men vi tycker nog att det kunde vara mer guidning. Det blev lite mycket musik.
Det är en speciell känsla när bussen går i vattnet. Och att sedan få en tur på älven är spektakulärt.
Vi tycker turen är värd sitt pris.

1  Tack 687mattsj
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2021

Hej Mats
Roligt att ni tyckte om turen.
Som du kanske förstår så blir det mkt mer guidningen om det är på svenska och engelska, och då mindre av musiken.
Oavsett vad så tackar vi för kommentarerna

MVH
Oskar

Omdömet skrevs 31 augusti 2021

Fantastisk tur och superkul grej att göra! En extra eloge till guiden Mimmi. Vilken jäkla stjärna! Om ni inte träffar henne på oceanbus kommer ni se henne på tv i framtiden.

Tack emilytA9465DG
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2021

Hej Emily!
Visst är hon fantastisk! Tack för dina kommentarer, jag ska absolut hälsa henne.

Ohoj!

Omdömet skrevs 27 augusti 2021 från mobil enhet

Jättekul. Vi kände oss som James Bond när vi åkte ner i och upp ur vattnet med vatten stänkande på rutorna. Rolig upplevelse. Mycket kunniga och roliga guider, Mimi och Ida.

Tack 495katarinas
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2021

Hej Katarina!
Vad roligt att ni var med oss, ännu roligare att ni gillade det så mkt. Tack för era kommentarer!
Ha en finfin helg!

MVH
Kapten Oskar

Omdömet skrevs 26 augusti 2021 från mobil enhet

Turist tillsammans med tonårsdottern & vänner från Göteborg i staden jag tidigare bott i. Trevlig tur med intressant information, trevliga & roliga guider med en tvist & bra musik. Stor portion äkta götwborgshumor! Rekommenderas både till turister & Göteborgare!

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack mariahU5546TV
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2021

Startar dagen med dina kommentarer, härligt!!

Roligt att ha haft er ombord!

Captain Oskar