Öppet i dag: 10:00 - 19:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Åk med!!

Jätte rolig tur, passar alla åldrar! Guiden och chauffören var underbara med härlig humor! Detta ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Pellans
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Perfekt ,rolligt och spännandet rundtur .Oscar, du och kapten är proffs på jobbet :) Tack så mycket!

659azitas
Läs alla 159 omdömen

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Tyckte att Mimmi och Anders var roliga värdar på resan, kommer nog att åka igen med andra vänner/familj.

Tack Zousk

Hej!!!
Ett stort tack för dina fina kommentarer. Fantastiskt att få vakna till och läsa. Såklart är du välkommen igen. Stolta blir vi på OBG.

Ha en fin sommar!!

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt trevlig tur både på land och vatten! Guiden Mimmi bjöd på sig själv och var kunnig, och skepparen Anders körde bra. Rekommenderas!

Tack evalottatson

God morgon Eva!!

Du anar inte hur mkt det värmer att få läsa dina kommentarer.
Tack för att du tog dig tid och både åka och skriva.
Välkommen tebax!

MVH

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Festlig och oväntad guidning för oss som är lite less på Paddan och vill se stan från ett annat håll. Be dem vid påstigningen om att de drar upp ljudet rejält under guidningen dock, annars hörs inget.

Tack Anneth S

Tack Anneth för dina kommentarer

Jag tar det till mig och ska kolla över ljudet. Det är JÄTTEviktigt att ni säger till direkt så att upplevelsen blir maximal.
Välkommen igen, så ska vi se till att du hör allt nästa gång.

MVH

Omdömet skrevs 10 augusti 2021

Busigt roligt för både barn och vuxna. Kul guide!
Så galet att åka med buss ner i vattnet att man hissnande, trots att man var väl förberedd.

Tack CarolaK22
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Hahahaha
Underbart, Carola!!
Fantastiskt att få höra era rop när vi åker ner i vattnet och era skratt under färden.
Välkommen igen och tack för dina kommentarer.

Kramar från OBG

Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

En kul aktivitet och annorlunda sigthseeing! Funkar för de ALLA gammal, ung, Göteborgare, besökare, svensk, utländsk, ja alla!
Vår guide var duktig. Bra blandning av fakta och med en stor portion humor

Tack Kajsa N
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

God morgon, Kajsa!!

Precis så här hade vi tänkt oss, fantastiskt när vi lyckas.
Underbart med såååå fantastiska gäster.

Glad fortsatt sommar