Öppet i dag: 12:00 - 16:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Jättebra utflykt

En perfekt upplevelse för alla åldrar. Lite svårt att ta sig upp för trappan på bussen om du är ... läs mer

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan
monicapZ307VV
Roliga och hjälpsamma!

Turen med Ocean Bus överträffade mina förväntningar med råge! Guiden (mimmi va?) var TOPPEN och jag ... läs mer

Omdömet skrevs för 5 dagar sedan
sofialA8277BM
Läs alla 103 omdömen

Omdömet skrevs 14 maj 2021

Är född i Göteborg Hisingen men det var en fin upplevelse av oceanbus som berättade historien speciellt när bussen var på vatten på 1 timme ser man mycket

Tack E5276FAyasemink
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej
Ja, en snabb och snärtig tur får man nog säga! Fint av dig att skriva lite om oss, det uppskattas mer än du tror.

Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Jättebra upplägg och smidig på- och avstigning. Väldigt rolig och klyftig informatör/guide, Jasper.
Funkar bra oavsett om man är född och uppväxt i Göteborg eller om man är på sin första vistelse. Trots sämre väder med regn så vägde det upp så mycket mer. Rekommenderas!

Tack fresh_nugget

Hej
Ja, det är inte lätt om man ska få ihop en tur, buss och båt som passar Göteborgare, turister , vädret och allt där emellan, Men Glenn och besättningen är magisk. Men kom ihåg att "it takes two to tango"

Tack för fina ord

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Har haft en härlig tur med Glenn idag! Jättekul! Jättebra guide, rolig och underhållande timme. Hade födelsedagsbarn med så det blev ett extra slash! Uppskattat!

Tack Eva B

Underbart att höra Eva!

Berusande att få höra av glada kunder. Tack för att ni var med och tog er tid att skriva

Omdömet skrevs 21 november 2020

Fantastiskt gäng, guiden Mimmi gör det hela roligt och intressant medan man lär sig en massa om Gbg. Man ser att de njuter av sitt jobb och gör det med mycket entusiasm och glädje. Omöjligt att inte må bra efteråt.
Passar alla åldrar.
Ett måste oavsett om man bor här eller bara är på besök.
Tack för en fantastisk upplevelse, vi återkommer säkert!

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack 525erminat
oskarkarlsson27, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2020

Hej
Du kommer nog bli den sista som skriver recensioner i år, men vilka härliga ord. Bockar och bugar för allt. Ja vi verkligen älskar det vi gör. Så fantastiskt att möta alla glada gäster.
Hoppas vi ses igen!!

Skepp ohoj

Omdömet skrevs 13 november 2020

Mycket trevlig tur med Ocean Bus, rolig guidning, härligt med musik och väldigt uppfriskande. Jätteroligt, gör gärna om det här. En dröm som gick i uppfyllelse! Heja!

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack gretah69
Oskar S, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2020

Hej Greta!!

Fantastiskt att få uppfylla någon annans dröm! Så härligt att få läsa dina fina ord. Tack sååå mkt!