Öppet i dag: 10:30 - 17:30
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Måste upplevas

Under en tur i staden med den 10 ton tunga bussen guidas man runt i olika historiska nedslag i ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
390helenan
Nyköping, Sverige
från mobil enhet
Rolig guidning.

Jag tog med mitt barnbarn 3 år på en rolig aktivitet. Vi blev väl mottagna av vår chaufför Oscar ... läs mer

Madde_13
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 78 omdömen

Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Gjorde denna rund tur igår mycket roligt, och otroligt glada och trevliga och guider 10 poäng från oss

Tack MarianaH532
oskarkarlsson27, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2020

5:a på TA och 10 poäng från Mariana, det är kanske det bästa betyget hittills. Mange takk från oss på OBG. Fint att ha haft er ombord.

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Såg bussen och blev nyfiken på vad den erbjöd. Fick en guidning runt i stan, skönt att slippa köra själv då det är många vägarbete/byggen just nu. Höjdpunkten var så klart doppet i havet, det stänkte och gunga men det var en rolig upplevelse. Denna tur var vi inte många men jag kan varmt rekommendera den till familjer med barn, de kommer att älska turen! Tack för en trevlig eftermiddag.

Tack SuperMita

Hej SuperMita

Ja, vägbyggen får vi nog vänja oss vid, iaf några år till. Skvätt och vatten tar vi inget extra för ;)

Tack för att ni valde att åka, skriva.

Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 15 september 2020

Jättetrevlig annorlunda sightseeingupplevelse som varmt rekommenderas.
Härlig guidning av Åsa och chauffören Anders rattade oss tryggt och säkert även när vi förväntansfullt plumsade i vattnet med ett splash. Inte bara en gång utan två :-) Kul !
Hela familjen härligt nöjda efter en kul upplevelse i ett regnigt Göteborg.

Tack gbg5516
oskarkarlsson27, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Gött å höra!!
Ja, vädret hade ni sannerligen inte med er!! Jag hoppas dock att minnet av en go tur i Gbg med vår kära amfibiebuss är mer positivt ;)

Tack för att ni tog er tid att skriva några rader, betyder massor för oss.

Välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

En regnig dag men turen med Ocean Bus lyste upp resten av dagen. ☀️Vi log hela vägen och skrattade högt när vi med ett splash landade i vattnet. Är Göteborgare men fick ändå med mig roliga anekdoter. Kan klart rekommenderas

Tack lenas74

God afton Lena
Ja, det var nog inte mkt som lyste upp under de grå molnen, hahahah! Gött å höra att vi kunde förgylla er dag.

Fint av er att skriva om oss, tackar vi massor för.

Ha en fin höst!

Omdömet skrevs 8 september 2020

Vilken upplevelse!! Guiden Åsa & chauffören Johnny tog oss med på en härlig o underhållande resa genom vackra Göteborg! Tack för att vi fick njuta av två dopp i vattnet, så häftigt! Vi kommer tillbaka. Mvh Anna, Frida, Matilda o Saga från Gotland/Stockholm

Tack aahljn
oskarkarlsson27, Ägare på Ocean Bus, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Hej Anna och övriga!!
Ödmjukt tackar jag stolt för de orden. Otroligt tacksam för att ni ville ta er tid att skriva av er. Ännu roligare att ni tyckte om vår udda tur.
Allltid välkomna tillbaka!

Skepp Ohoj!