“God mat och trevlig service”
Omdöme om Calma Tapasbar

Calma Tapasbar
Boka bord
tis 22/6
20:00
Rankad som nr 570 av 1 447 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Besök oss och smaka på våra smårätter med ursprung i det spanska köket – den perfekta plockmaten som du kombinerar helt efter tycke och smak. Tapas äter du antingen som en hel måltid eller som tilltugg. Det bästa av allt är att du inte behöver bestämma dig förrän du är på plats, eftersom att du alltid är välkommen att beställa mer om magen ber om det. På Calma står vi för både kvalitet och kvantitet. Utöver tapas så serverar vi goda cocktails, drinkar, sangria med mera.

Supertrevlig service, maten kom snabbt och var jättegod. Cavasangrian var underbar! Ett besök rekommenderas varmt.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jeppzone

Omdömet skrevs 16 januari 2021

Jag och min sambo var ute och åt middag här på en lördag och det var fantastisk mat, fantastisk service och en mysig atmosfär ❤️ Rekommenderar starkt

Datum för besöket: januari 2021
Tack tovalisan1337
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

God mat och suverän service. Vi satt på uteserveringen och hade det behagligt tack vare infravärmen.
Beställde även drinkar som de också gjorde bra. Passar alla åldrar. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack gaborb817
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Härligt ställe med en meny utan konstigheter. Här finns de vanligaste tapasrätterna samt en a la carte meny. Maten är god och priserna är överkomliga. Vissa tapas saknar dock lite finess, som t.ex. att melonen som serverades med Serrano skinka hade skal på samt var omogen. Därutöver hade vi önskat att den röda sangrian hade varit lite kraftigare / mer fyllig.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Uppskattaren
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Goda tapas, mumsig ryggbiff och bra sangria! Går gärna hit igen! Trevlig personal dessutom! Bra priser också.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Malinfredrikasofia

Resenärer som tittade på Calma Tapasbar tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Calma Tapasbar? Berätta vad du tyckte!