“Wonderful Friday Dinner”

Boka bord
fre 30/7
20:00
Rankad som nr 540 av 1 456 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Besök oss och smaka på våra smårätter med ursprung i det spanska köket – den perfekta plockmaten som du kombinerar helt efter tycke och smak. Tapas äter du antingen som en hel måltid eller som tilltugg. Det bästa av allt är att du inte behöver bestämma dig förrän du är på plats, eftersom att du alltid är välkommen att beställa mer om magen ber om det. På Calma står vi för både kvalitet och kvantitet. Utöver tapas så serverar vi goda cocktails, drinkar, sangria med mera.
Omdömet skrevs 7 maj 2021 från mobil enhet

Datum för besöket: maj 2021

Datum för besöket: maj 2021

Resenärer som tittade på Calma Tapasbar tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Calma Tapasbar? Berätta vad du tyckte!