“Mycket bra ställe”
Omdöme om Sayur

Sayur
Rankad som nr 475 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Vi har länge varit sugen på att äta här. Efter en härlig långpromenad i ösregnet passerade vi och gick in på Sayur.
Vi blev väl bemötta med stora leenden.
Maten visade sig vara en fullträff.
Spännande blandning och lika smaker.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack LaufenLars

Omdömet skrevs 28 mars 2021 från mobil enhet

Ett litet hemtrevligt ställe med vänlig personal. Jag är inte vegan men det här stället har verkligen grym mat som inte bara smakar fantastiskt utan är även fin att se på. Rekommenderas starkt till ALLA! Vill/behöver man att maten skall vara glutenfri löser dom det utan problem. Vill även poängtera att jag är väldigt kräsen och har hög standard när det kommer till mat - speciellt på restaurang.

Datum för besöket: mars 2021
Tack dasBarbie
Omdömet skrevs 21 januari 2021

Fräsch lokal, god mat till ett bra pris. Trevlig personal. Inget att klaga på. Kul att det fortfarande finns gemytliga ställen och att allt inte är kedjor.

Datum för besöket: januari 2021
Tack Ar N
Omdömet skrevs 18 februari 2020

Så trevlig personal, väldigt vänliga. Åt lunch där och jag fick maten snabbt. Det var hyfsat stark mat, men kunde möjligen vara ännu starkare om du frågar mig :)

Bra pris och restaurangen kändes mycket fräsch.

Datum för besöket: februari 2020
Tack MisterZbornak
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Helvegansk indonesisk mat, vi åt salladen och en nasi kamper. Båda var jättegoda och smakade likadant som det gjorde när jag åt i Indonesien. Trevlig personal och mysig lokal. Kommer tillbaka!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack sarawikner

Resenärer som tittade på Sayur tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sayur? Berätta vad du tyckte!