“Såååå bra!! ”
Omdöme om Floating Saigon

Floating Saigon
Rankad som nr 286 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Bland det bästa jag ätit ute!! Seriöst. Ät här!! Bra service. Fantastisk mat och bra priser. Var luftigt mellan borden och fin uteservering.

Tack alexandrawC473PE

Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Skulle bara stanna till för en ” drick paus” i solen☀️vilket sedan resulterade i ett väldigt långt besök.
Fantastisk god mat och suverän service.
Denna resturang rekommenderar jag verkligen.

Tack 193jennie_
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

AUTENTISKT & FANTASTISKT!
Åt här den 19/7-20, vi var fyra i sällskapet och alla var lika nöjda. Otroligt trevlig service och de månade verkligen om att allt var bra. Helt klart prisvärt med så mycket mat man fick. Maten var extremt god och hade välbalanserade smaker! Hit vill vi gå fler gånger!

Tack Odessa96
Omdömet skrevs 6 juni 2020 från mobil enhet

Trevlig personal bra service. Jätte jätte gott och fräscht. Rekommendera starkt! Läget är toppen :))

Datum för besöket: juni 2020
Tack DeniseOdhner
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vårt sällskap på 4 personer och en liten person i barnvagn, fick bästa möjligs service! Hjälp med barnvagn och god mat gjorde vår upplevelse till något ut över det vanliga. Mat till både köttiskar och veganer, snyggt upplagt och god smak! Hit kommer jag gärna tillbaka!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 439marianneb

Resenärer som tittade på Floating Saigon tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Floating Saigon? Berätta vad du tyckte!