“Supertrevlig personal gjorde vår kväll”
Omdöme om Floating Saigon

Floating Saigon
Rankad som nr 466 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vårt sällskap på 4 personer och en liten person i barnvagn, fick bästa möjligs service! Hjälp med barnvagn och god mat gjorde vår upplevelse till något ut över det vanliga. Mat till både köttiskar och veganer, snyggt upplagt och god smak! Hit kommer jag gärna tillbaka!

Datum för besöket: januari 2020
Tack 439marianneb

Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Spontanitet som gav mycket bra utdelning. Slank in på denna Vietnamesiska restaurang för att ta en bit mat och vi blev rikt belönade med bra service och välsmakande rätter. Då vi var nyfikna på flera olika rätter valde vi att ta in lite olika varianter - alla rätter mycket välkomponerade och smakrika. Friterad pannkaka med kyckling och räkor oj oj så god. Vi kommer tillbaka, rekommenderas!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack KajsaLi
Omdömet skrevs 2 november 2019 från mobil enhet

Går inte att hitta en närmre Vietnam-upplevelse i stan.

- Väldigt gott!!
- Hög kvalité på maten
- Väldigt fint upplagt (Instagram vänligt)
- Centralt beläget
- Bra service och kommunikation på svenska

Datum för besöket: november 2019
1  Tack erikn45
Omdömet skrevs 26 oktober 2019 från mobil enhet

Trevlig läge mitt i city. Maten är god och det är ordentligt med mat. Vinet höll bra klass. Servicen var riktigt bra och maten kom in snabbt. Avslappnad atmosfär.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack toj72
Omdömet skrevs 31 augusti 2019

Snabb service och riktig bra vietnamesisk mat! Mycket bra service och bra läge i stan. Bra färska vårrullar.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Sofia N

Resenärer som tittade på Floating Saigon tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Floating Saigon? Berätta vad du tyckte!