“Namn större än utbud”

Mr Cake
Rankad som nr 14 av 42 Smått och gott i Göteborg
Område: Nordstaden
Område: Nordstaden

Första besöket på mr cake. Sån besvikelse. Litet utbud. Smutsig lokal. Störande ljud. Toalett under all kritik. Aldrig mer!!!

Tack T9665VWrogerp

Frukost med lax macka och toscabulle gjorde mig så glad och nöjd. Gott kaffe dessutom. Trevlig personal. Rekommenderas

Tack malinnordgren

Jag har testat"Red velvet croissant" och "Sugarlick" och dom håller vad dom lovar. Bara dessa är värda ett besök!

Tack Eva K
Omdömet skrevs 31 augusti 2020 från mobil enhet

Helt okej frukost. Avokadotoasten var god, yoghurten fick man i ett plastglas vilket kändes lite b. Det var väldigt smutsigt, mycket smulor och smuts vid lister, soffor osv. Inte så fräscht att sitta och äta när det ser ut så.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack baconost
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Överskattat, tyvärr
God Halloumiburgare, Red Velvet - skyhöga förväntningar, torr och osmaklig fyllning, smakerna på avocado-toasten satt inte heller. Så himla synd för allt ser sjukligt gott ut! Annars trevlig inredning men inte imponerad.. ingen i sällskapet var jättenöjd

Datum för besöket: augusti 2020
Tack unitedbiscuits

Resenärer som tittade på Mr Cake tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mr Cake? Berätta vad du tyckte!