“Underbart god fika!”

Rankad som nr 15 av 50 Smått och gott i Göteborg
Område: Nordstaden
Område: Nordstaden
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Det var kö in, kö att beställa, men det var det värt. Så goda bakverk! Massor av delikatesser,fanns även smörgåsar, sallader, pannkakor mm.

2  Tack Christina861

Omdömet skrevs 14 februari 2020 från mobil enhet

Mycket folk, personalen känns varken service minded eller seriösa.
Var stamkund här tidigare med kollegorna, vi har slutat gå hit efter senaste incidenten.
Finns mycket trevligare caféer runt om.

Dock +++++ till Michelle som jobbar där, världens trevligaste barista.

Datum för besöket: december 2019
Tack Nathan R
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Magiskt goda bakverk men lokalen kändes inte så mysig. Väldigt lång kö och svårt att ta sig fram. Helt klart värt ett besök för allt gott

Tack Ina-65
Omdömet skrevs 3 februari 2020

Gick dit en lördag på förmiddagen, det var ingen kö så vi kunde välja i lugn och ro. Vi delade på en tårtbit med salted caramel och en typ bakelse med bara choklad .....såååå gott. Vi tog vanligt bryggkaffe som smakade bra, det ingick även påtår. Det var extra roligt att ägaren Roy jobbade där den dagen. Nästa gång jag besöker Göteborg så kommer jag säkert att fika på Mr Cake igen

Datum för besöket: januari 2020
Tack Makris62
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Gillar du fika och bakelser som är annorlunda med det lilla extra? Då är detta ställe för dig! Den enda nackdelen är nog att man inte kan prova allt på ett besök

Tack viveka_grimstal

Resenärer som tittade på Mr Cake tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mr Cake? Berätta vad du tyckte!