“Personlig service och känsla. Mat i toppklass!”
Omdöme om Jesper

Jesper
Boka bord
tis 11/8
20:00
Rankad som nr 164 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Underbar restaurang med mycket familjär känsla. Känns som om vi kom hem till Jespers egna hem på en bit mat. Och vilken mat!! Genomtänkt och mycket vällagat med spännande smakkombinationer som verkligen får en att vilja äta mer!!!

Missa INTE detta fantastiska ställe!!!

Datum för besöket: februari 2020
Tack StrandFredde

Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Vi har besökt Jespers ett antal gånger för lunch, middag eller bara ett glas bubbel när vi har varit på besök i Gbg och vi har alltid varit mycket nöjda och så även denna fredagskväll i ett mycket charmigt juligt Gbg. Tack för att ni kunde fixa så vi kunde sitta i baren och äta fast ni hade fullsatt. Vi ses snart igen.

Datum för besöket: december 2019
Tack 0MariaN
Omdömet skrevs 22 november 2019

Från första steget du kommer in genom dörren känner du dig som hemma. Den familjära miljön blandad med doften av god mat är oslagbar. Du möter ett av Göteborgs finaste leende direkt innanför dörren innan du bestämmer dig vilken av de goda rätterna du ska äta till lunch. Ett ställe som jag kommer besöka flitigt framöver kan jag lova!

Datum för besöket: november 2019
Tack martinaD2676ON
Omdömet skrevs 7 november 2019

Var här på AW med några kollegor. Drack champange som var på erbjudande med lite tilltugg till.
Mysig miljö.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Anna A
Omdömet skrevs 13 oktober 2019 från mobil enhet

Vi fick visserligen vänta länge trots att det var knappt halvfullt men när rätterna äntligen kom in, en i taget att dela på, blev vi så glada. Goda smaker, texturer och precis lagom. Trevlig servitris och mycket goda spanska viner som rekommenderades till maten

Datum för besöket: oktober 2019
Tack swedish-traveler-5

Resenärer som tittade på Jesper tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Jesper? Berätta vad du tyckte!