“Goda tapas, otrevlig personal”
Omdöme om Mañana

Mañana
Rankad som nr 708 av 1 452 Restauranger i Göteborg

Jättegoda tapas men dålig service och personalen var näst intill otrevliga. Blev bortglömda och fick inte beställa. När vi väl beställde kom aldrig drickan. När vi påpekade detta så fick vi bara dåligt bemötande tillbaka. Kommer inte tillbaka hit.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack aweaaj

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Beställde 5 tapas som smakade gott,
Det var en ensam tjej som hade hand om servisen vilket var för mycket.
Hon gjorde så gott hon kunde men servicen blev rörig med fullsatt uteservering.
Bra storlek på tapasen, smakrika och goda

Datum för besöket: augusti 2021
Tack martin88nyberg
Omdömet skrevs 27 juli 2021

God mat, alla rätterna var mkt goda. sötpotatisstripsen kanske något mjuka men smakade gott i alla fall.

Datum för besöket: juli 2021
Tack MalinHK2014
Omdömet skrevs 23 april 2021

Okey mat men otroligt dålig service. Var där 23/4-21 lokalen var fullsatt, kändes verkligen inte okey med tanke på att vi har en pågående pandemi. Vi kommer inte tillbaka.

Datum för besöket: april 2021
Tack Pia5555
Omdömet skrevs 18 april 2021 från mobil enhet

Smaklöst och halvfabrikat. Priset talar inte för maten , helt klart ovärt. Servicen var bland det sämsta.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Ludwig D

Resenärer som tittade på Mañana tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mañana? Berätta vad du tyckte!