“Fantastiskt!”
Omdöme om Mañana

Mañana
Rankad som nr 707 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 27 juli 2021

God mat, alla rätterna var mkt goda. sötpotatisstripsen kanske något mjuka men smakade gott i alla fall.

Datum för besöket: juli 2021
Tack MalinHK2014

Omdömet skrevs 23 april 2021

Okey mat men otroligt dålig service. Var där 23/4-21 lokalen var fullsatt, kändes verkligen inte okey med tanke på att vi har en pågående pandemi. Vi kommer inte tillbaka.

Datum för besöket: april 2021
Tack Pia5555
Omdömet skrevs 18 april 2021 från mobil enhet

Smaklöst och halvfabrikat. Priset talar inte för maten , helt klart ovärt. Servicen var bland det sämsta.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Ludwig D
Omdömet skrevs 9 november 2020 från mobil enhet

Mycket god mat. Varierad mat. Mycket att välja på. Passar alla, det finns något för alla. Det är lätt att dela o få många smakupplevelser.

Datum för besöket: januari 2020
Tack SuzanneM2312
Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Ganska tråkig service o dålig mat. Allt är halvfabrikat! Märkte ganska snabbt att all mat i princip bara var uppvärmd

Datum för besöket: november 2019
Tack nic0lettk

Resenärer som tittade på Mañana tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mañana? Berätta vad du tyckte!