“Fantastiska Tapas”
Omdöme om Mañana

Mañana
Rankad som nr 522 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Vid vårt besök var borden inne utglesade så besöket kändes säkert trots pågående Covid19. Varje tapas är som en liten måltid i sig. De är mycket goda och stället kan verkligen rekommenderas.

1  Tack LarsY_Gbg

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Dålig service som tog väldigt lång tid vid varje beställning (dryck, mat & notan) och inte tillmötesgående personal (inte ett leende och långt ifrån service minded tänk)...

Tack Traveler269132
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Mysig miljö och riktigt god mat ! Snabb och bra service.
Parkering fanns precis utanför
.. ... .....

Tack Forslund15
Omdömet skrevs 25 maj 2020 från mobil enhet

Vissa rätter var riktigt goda, som champinjoner, padrones och vitlöksbröd. Sonen gillade hamburgaren.

Jag var dock besviken på räkorna och ännu mer på pilgrimsmusslorna. Smakade ganska unket och tråkigt med samma majonnäs till båda rätterna.

Servicen var ganska oengagerad och man fick jaga dem för att beställa mer dryck.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Gillarmatochhotell
Omdömet skrevs 19 april 2020 från mobil enhet

Mananas uteservering är ett bra ställe att hänga på med solsken och lugn city miljö.
Väldigt bra bemötande och service.

Datum för besöket: april 2020
Tack LaufenLars

Resenärer som tittade på Mañana tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mañana? Berätta vad du tyckte!