“Mysigt ”
Omdöme om Mañana

Mañana
Rankad som nr 522 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Mysig miljö och riktigt god mat ! Snabb och bra service.
Parkering fanns precis utanför
.. ... .....

Datum för besöket: juli 2020
Tack Forslund15

Omdömet skrevs 25 maj 2020 från mobil enhet

Vissa rätter var riktigt goda, som champinjoner, padrones och vitlöksbröd. Sonen gillade hamburgaren.

Jag var dock besviken på räkorna och ännu mer på pilgrimsmusslorna. Smakade ganska unket och tråkigt med samma majonnäs till båda rätterna.

Servicen var ganska oengagerad och man fick jaga dem för att beställa mer dryck.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Gillarmatochhotell
Omdömet skrevs 19 april 2020 från mobil enhet

Mananas uteservering är ett bra ställe att hänga på med solsken och lugn city miljö.
Väldigt bra bemötande och service.

Datum för besöket: april 2020
Tack LaufenLars
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Jätte god mat och trevlig atmosfär.
Personalen glada och trevlig med kanon service.
Bra pris nivå.
Irish coffen var bland den bästa jag fått serverad

Datum för besöket: mars 2020
Tack MikaelA235
Omdömet skrevs 20 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö, schyssta priser och bra meny. Tyvärr missade servitören två av de beställda rätterna, vilket var synd. I övrigt mycket nöjd! Ett besök hit rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2020
Tack bradda101

Resenärer som tittade på Mañana tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mañana? Berätta vad du tyckte!