“Vällagade och magiskt god mat”
Omdöme om Noot Nordik Kitchen

Noot Nordik Kitchen
Rankad som nr 96 av 1 507 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Vår idé är enkel, vi vill servera mat med omtanke för såväl smaker som ursprung. Det är det vi själva tror på. Dessutom baseras våra menyer på säsongens råvaror. Det innebär att vi byter rätter och smaker efter utbud. Ganska naturligt egentligen. Men vår största omtanke är såklart att du ska trivas, äta gott och bara ha det bra. Och självklart har vi öppet både lunch och middag. Varmt välkommen.
Omdömet skrevs 19 oktober 2022 från mobil enhet

Fantastiskt vällagad och god mat Kocken Josefin var ute och presenterade maten för oss vilket var väldigt trevligt. Smakerna hade hon verkligen satt till fullo. Kan rekommendera stället varmt!

Tack Sara W
RaminHamadani, Marketing på Noot Nordik Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2022

Vad roligt att höra, Sara! Det gläder oss att ni trivdes och varmt välkomna tillbaka snart:)

Omdömet skrevs 15 oktober 2022 från mobil enhet

Maten som tillagas av kockan Josefin är en kulinarisk upplevelse såväl för ögat som för gommen. Lika god som vacker är maten på Noot. Såväl kött som fiskrätt bjöd på nya smakkombinationer och avnjöts vid vårt besök med stort välbehag.

Tack Anki49
Ramin Hamadani, Marketing på Noot Nordik Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2022

Vad roligt att höra! Vi håller med, Josefin är verkligen en stjärna i köket:) Välkomna tillbaka snart!

Omdömet skrevs 9 oktober 2022 från mobil enhet

Väldigt trevlig kväll med fantastiskt god mat av Josefin och även mycket bra service under hela kvällen.

Tack 345jesper_

Härligt att höra! Vi instämmer, Josefin är en riktig stjärna i köket:) Välkomna tillbaka snart!

Omdömet skrevs 8 oktober 2022 från mobil enhet

Vilken fin kväll vi fick tillsamman med utmärkt mat. Precis som det brukar vara när Josefine Westlund står i köket. Smakerna i varje rätt var välbalanserade och njutningsfulla. Upplägget snyggt, välkomponerat samt in njutning för ögat. En lyckad middag helt enkelt.

Tack magnusw405

Det gläder oss att höra och vi kunde inte hålla med mer - Josefine är en riktig stjärna i köket! Välkomna tillbaka snart:)

Omdömet skrevs 11 september 2022 från mobil enhet

Vi var och besökte Noot Nordic Kitchen två gånger under vår vistelse i Göteborg och vi kan starkt rekommendera restaurangen. Trevlig lokal, mycket trevlig personal speciellt Moa, och hög kvalite på mat/meny. Vi kommer tillbaks.

Datum för besöket: september 2022
Tack 155elisabethj
RaminHamadani, Marketing på Noot Nordik Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2022

Vad roligt att höra! Vi håller med, Moa är en riktig stjärna:) Välkommen tillbaka snart!

Resenärer som tittade på Noot Nordik Kitchen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Noot Nordik Kitchen? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.