“En restaurang med det stora extra!”
Omdöme om Carbon

Carbon
Rankad som nr 1 av 1 452 Restauranger i Göteborg

Fantastisk restaurang! En av de bästa restaurangupplevelser vi haft - ever! Maten var gudomlig (vi tog 5-rätter), perfekt komponerat vinpaket och extra plus för ett unikt extraordinärt alkoholfritt dryckespaket. Men det som höjer Carbon ett extra snäpp är personalen! Vi fick ett avslappnat, inbjudande och personligt bemötande med extra plus att de under kvällens lopp roterade vem som serverade oss och därigenom fick vi möjlighet att till slut ha mött hela personalstyrkan - alla lika charmiga och service-minded!

Tack aswartling

Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt nöjda med hela kvällen. Vi var på kort vistelse i GBG och hade läst bra om Carbon. Vi fick plats via reservlista och är SÅ glada för det! Maten var i världsklass, allt smakade otroligt gott, med fantastisk dryck i kombination. Personalen var otroligt proffsig och berättade ingående om varje rätt mm. Bor i Stockholm där vi generellt är bortskämda med bra restauranger, men jag kan säga att carbon är det bästa jag upplevt! Kommer garanterat att gå tillbaks, och rekommenderar alla att gå dit! Tack för en magisk kväll!

Tack annahebbou
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa maten någonsin! Och bästa servicen någonsin. Kan inte säga något annat än att jag längtar tillbaka. Är ni i Göteborg: GÅ HIT! Det är värt varenda krona!

Datum för besöket: maj 2021
Tack lillcammo
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Suverän mat med utomordentlig service i trevlig och avslappnad miljö.
Absolut toppklass, rekommenderas starkt!

Tack Scouter12
Omdömet skrevs 21 juni 2021

God och välkomponerad mat. Blev proffsigt omhändertagna. Mat och vin i riktigt bra kombination. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack elisabethgourmand

Resenärer som tittade på Carbon tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Carbon? Berätta vad du tyckte!