“Trevligt & mycket gott:)”
Omdöme om Carbon

Carbon
Rankad som nr 1 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Här blir du bortskämd med fantastisk mat & trevlig service:) Vi åt 5-rätters där du har 3 val på varje rätt. Alla var toppennöjda & allt smakade bra. Vinpaketet passade perfekt & det är svårt att säga vilken rätt som var godast. Kanske lammet? Allt var topp:) Lite små portioner, tyckte några.

Datum för besöket: april 2021
Tack dinetowine

Blev bjuden till Carbon av min sambo och hade inga förväntningar alls men oj vilket bra ställe. Allt från fantastiskt god mat, vinpaket som satte rätterna mitt i prick och service med kunnighet och entusiasm. Gå hit!

Tack andreash859

Fantastisk helupplevelse där utsökt mat och vin varvas med excellent och professionell service. Ett av de bättre ställen jag varit på.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Uloulo
Omdömet skrevs 7 maj 2021

För oss på alla sätt en fin upplevelse - och en kväll att minnas. Väl sammansatt, intressant och inte minst otroligt god meny. Där verkligen kvalitén på råvaror och klass på tillagning är utmärkt och hög. Utsökta viner och inte minst kunnig personal. Sällan lämnar man över vinvalet - det gjorde vi denna kvällen och blev även här mycket positivt överraskade. Att alla som jobbade och vi träffade på Carbon är passionerade av matlagning och vin är det ingen tvekan om. Passionen kommer inte enbart fram i den utsökta maten utan sitter i väggarna. Utmärkt service, trevligt bemötande, hög kunskap, bra timing i serveringen - allt perfekt. Nästan otroligt. Rekommenderas varmt och vi kommer säkerligen igen. Speciellt tack till Michael (hoppas jag stavat namnet rätt).

2  Tack Sudde6012
Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Riktigt bra mat och fantastiskt trevlig service. Härliga viner som passade bra till maten. Välkomponerade rätter men ingenting som verkligen överraskade. Ett riktigt bra hantverk rakt igenom.

1  Tack Isak B

Resenärer som tittade på Carbon tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Carbon? Berätta vad du tyckte!