“God mat och bra service men något dyrt och små portioner”
Omdöme om Carbon

Carbon
Rankad som nr 52 av 1 464 Restauranger i Göteborg

Vi åt en trerätters meny varvid maten uppskattades av alla i sällskapet. Mycket trevligt med de små förrätterna vi fick innan vår egen förrätt. Dock upplevde männnen i sällskapet att portionerna var något små och gick inte helt mätta från kvällen. Gott men dyrt vin rekommenderades. Ett ”Quite afordable price” för ett vin är för mig inte närmare 800kr flaskan. Skulle önskat att en vinlista fanns tillgänglig och att flera alternativ i olika prisklasser rekommenderades.

Tack Liljakarin

Fantastisk mat som endast överträffas av den underbara personalen. Trevligt, avslappnat och mycket gott.

1  Tack swedishbeard

Det är lätt att skriva överord i recensioner. I Carbons fall är alla överord välförtjänta och i högsta grad motiverade! En fantastisk upplevelse. Balans, detaljer och precision utan att för den skull tappa känsla, nyfikenhet, lekfullhet och glädje.

Åk dit!

Tack peterlO6588OC

Vi åt tre underbara var med perfekt kombinerade viner. Kan inte göra annat än resomendera denna restaurang med underbar personal. Om ett år är nog denna restaurang nummer 1 i Gbg

Tack 184kristiang
Omdömet skrevs 3 september 2020

Maten är något utöver det vanliga, likaså servicen. Atmosfären och stämningen i lokalen var mycket trevlig. Vi kommer garanterat tillbaka. 10 poäng! Tack för en kanonkväll.

Tack O7742DVdavidj

Resenärer som tittade på Carbon tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Carbon? Berätta vad du tyckte!