“Hög ljudnivå”

Boka bord
mån 26/10
20:00
Rankad som nr 146 av 1 465 Restauranger i Göteborg

Vi var ett gäng som hade tänkt att äta en middag och ha en lugn kväll. Detta var helt fel ställe för det. Ljudnivån var abnorm. Dels hade man sorlet från allt folk, vilket restaurangen försökte överrösta med extremt hög musik. Vi satt fem personer vid ett bord och det gick på sin höjd att tala med personen som satt precis bredvid om man nästan skrek. Att tala med alla kring bordet var omöjligt.

Maten var bra, lite mycket olja för min smak, men goda smaker.

Datum för besöket: september 2020
Tack Kimsemarcus

Har hört mycket gott om Spanska köket men blev inte så överväldiga. Mysig miljö, trevlig personal men maten var så där. Skulle nog vilja säga att mysighetsfaktorn är högre än smaksensationen.

Vi åt charkuteribricka, paella, ”grillspett” och pizza.

Datum för besöket: september 2020
Tack asalina
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Rikliga portioner till en rimlig peng. Professionellt bemötande och, viktigast av allt, mycket god mat. Hela sällskapet var nöjda med sina rätter och detta får bli en restaurang att återvända till!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack carllundgren
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Vi var här en solig lördagseftermiddag och bemöttes av en trevlig servitör. Samtliga i personalen gav oss ett varmt bemötande, så ett stort plus för det!

Vi beställde 7 tapas att dela på och alla var kanon! Kan verkligen rekommendera sparrisen som kom med en god röra, och pilgrimsmusslorna med chorizo.

Vi hade en toppeneftermiddag och kommer snart att gå tillbaka för nästa besök.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 575sofiao
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Ingen handsprit, tätt mellan borden, ingen information/påminnelser.
Men vällagade tapas till rimligt pris, och jättetrevlig övervåning med biljard, shuffleboard och bar.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Arcoman

Resenärer som tittade på Spanska Koket tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Spanska Koket? Berätta vad du tyckte!