“Åter upp lev spanien”

tis 11/8
20:00
Rankad som nr 142 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Välkomnade redan vid dörren, snabb och god mat att välja på.
Här får du åter uppleva goda spanska rätte från reser i Spanien.

Datum för besöket: februari 2020
Tack larseric2016

Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt bra mat i en lokal som känns varm och välkomnande. Trevlig personal och helt fullt i lokalen. Boka bord om du vill vara säker på att få plats.

Datum för besöket: januari 2020
Tack fredrik0306
Omdömet skrevs 26 januari 2020 från mobil enhet

Vi åt tapas och det var gott. Tyvärr var ljudnivån smärtsamt hög. Det var svårt att föra samtal överhuvudtaget. En person fick tjut i öronen efteråt. Trist när man är där för att umgås. Servicen var trevlig men långsam och en person i vårt sällskap missades helt, fick sin mat när vi andra ätit färdigt. Vi satt en våning upp och där var det trångt, inte så mysigt och dålig ventilation. Upplever att lokalen och mängden människor är större än vad man riktigt klarar av, iallafall en helgkväll.

Datum för besöket: januari 2020
Tack annika765
Omdömet skrevs 25 december 2019

Var och åt med vänner här och kunde inte valt en bättre atmosfär för att fira in julen i! Bra service och utomordentlig mat, ljudet i lokalen var just lagom.

Datum för besöket: december 2019
Tack 684stinaj
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Maten var OK i förhållande till priset men servicen ouppmärksam och långsam dessutom så fullkomligt stinker man av matos efter besöket.

Datum för besöket: december 2019
Tack callep3

Resenärer som tittade på Spanska Koket tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Spanska Koket? Berätta vad du tyckte!