“10/10”
Omdöme om Grano

Grano
Rankad som nr 49 av 1 447 Restauranger i Göteborg

Fantastisk service ihop med en mysig miljö. Helt magisk mat, vi valde den ihop satta menyn som var under 4 serveringar.

Datum för besöket: april 2021
Tack H2712YMamanda

God mat, skönt häng i Göteborgs centrum. Missa inte Pizzan eller dom goda smårätterna. Beställ flera och dela.

Datum för besöket: november 2020
Tack esandsten

Detta är min absoluta favoritrestaurang i Göteborg. Alltid god stämning och sanslöst god mat. Jag har matallergier och upplever ofta på andra ställen att det är problematiskt, men på Grano är det aldrig några problem. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: februari 2021
Tack JosefineVictoriaEk

Godaste pizzan och hälleflundra tartar to die for. Personalen är kunniga och härliga i sin service. Väl värt besök och återbesök.

Datum för besöket: april 2021
Tack evatobisson

Helt fantastisk mat med bra råvaror och riktigt kunnig och trevlig personal, vi var så himla nöjda med kvällen!

Datum för besöket: januari 2021
Tack emmabaack

Resenärer som tittade på Grano tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Grano? Berätta vad du tyckte!