“Fantastiskt”
Omdöme om Grano

Grano
Rankad som nr 49 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Göteborgs bästa pizzor! Mycket trevligt litet ställe med lika trevlig personal. En av våra favoritrestauranger i Göteborg!

Datum för besöket: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack spIinter

Omdömet skrevs 1 maj 2021

Alltså det kändes som att de håller på att stänga igen! De hade ingen färsk tryffel, cavan var varm, champangeglasen var slut, tiramisun var slut och glasen var smutsiga.... alltså? Dessutom var allt i matväg helt onödigt dyrt. En smårätt för 160 kr är väldigt konstigt. Är såååå besviken, efter allt positivt man hört...

Datum för besöket: maj 2021
Tack Pathfinder583182
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Mysigt litet ställe som oturligt nog var fullsatt med högljudda män från något företag. Fruktansvärt hög ljudnivå i den lilla lokalen, vilket förstörde en del av upplevelsen. Det gick knappt att konversera. Kändes lite väl trångt i coronatider samt att det blev kvavt i lokalen. Lite trist att sitta bredvid varandra när man är två, hade hellre suttit mittemot.

Men maten var god, vi tog deras färdiga menyförslag som var lagom för oss. Ganska milda och behagliga smaker. Pizzan hastade vi i oss i kylan för att vila öronen, men den var super med lagom hetta. Kan absolut tänka oss att gå hit igen, med förhoppning om lite lugnare stämning. Jättetrevlig personal som gjorde sitt absoluta bästa för att vi skulle trivas trots läget.

Datum för besöket: april 2021
Tack caroline j
Omdömet skrevs 30 november 2020

Restaurangen är ett stort skämt. Köpte en råbiff för 140 kr Take Away, fick en väldigt liten låda. Jag kom aldrig underfund med innehållet i lådan, men där fanns ingen råbiff. Snudd på bedrägeri!

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack anderss157
Omdömet skrevs 27 september 2020 från mobil enhet

Provade deras råbiff, tryffel pizza samt buretta. Magiskt gott, trevlig och hjälpsam personal. Kommer absolut komma tillbaka!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Moa J

Resenärer som tittade på Grano tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Grano? Berätta vad du tyckte!