“Fantastiskt god mat! ”

Boka bord
lör 18/9
20:00
Rankad som nr 178 av 1 453 Restauranger i Göteborg

Allt var toppen! Trevlig servitör, mycket god mat, snyggt serverad, vi åt oss igenom en trerättersmåltid. Vår nya favorit i Göteborg utan tvekan. Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack PernillaA321

Omdömet skrevs 6 december 2020 från mobil enhet

Enkelt mysigt hemtrevligt, sköna stolar att sitta i, servitören informerar menyn bra , utan krångla till det , när man frågar får raka svar . väldigt god pasta och både det vita vinet och röda smakar mycket gott

Datum för besöket: december 2020
Tack 997marita_
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Jätte god mat! Mysig restaurang och inte så mkt folk så kändes Corona säkert. Hela familjen åt rent på tallrikarna och väldigt trevlig personal som fixade barn anpassade rätter även fast det inte stod i menyn. Hit åker vi gärna igen när vi besöker Göteborg :-)

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Explore307668
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Vi var alla väldigt nöjda med mat, service och atmosfär. Det ligger lite utanför och vi hittade den via the Fork.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Sussanne
Omdömet skrevs 27 september 2020

I mitt tycke den absolut bästa Italienska restaurangen. Bra mix på menyn, klockren service och bländande god mat

Datum för besöket: september 2020
Tack G3251XDjensb

Resenärer som tittade på Mr Antipasti tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Mr Antipasti? Berätta vad du tyckte!