“Väl värt att testa! ”

Kök: Svenskt
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Maten var mycket god, personalen glad trevlig och serviceinriktad, trivsam restaurang. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack T5744YGsarahs

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

En underbar Wienerschnitzel med alla dessa goda tillbehör.Ansjovis kapris ärtor man behöver inte mer en härlig lunch.
Sill talrik som förrätt

Datum för besöket: juni 2019
36  Tack 170micaelaht
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Härlig stämning och vänligt bemötande. Winersnitzeln så som man vill ha den när den är som bäst. Allt fint serverat och så jättetrevligt och gott. Glass med maräng och god chokladsås och kaffe. Längtar redan till nästa besök.

Datum för besöket: januari 2020
Tack anma774
Omdömet skrevs 31 december 2019

Tyvärr har min tidigare favoritkrog fullständigt tappat det vad det gäller service.
Maten fortfarande okej, men bedrövligt dålig service och kunnande från serveringen.
Fick be om vatten efter lång tid och då serverades det i det urdruckna vinglaset, beställde alkoholfritt vin och fick ngt ljummet bubblande som inte heller smakade ngt vidare, tillbehören till schnitzeln såg ut att åkt ut och in ett ”antal” gånger.
När sedan notan skulle betalas så kom det två notor från två olika servitörer...och inte gick det att betala på kortterminalen heller...
Det kommer att dröja innan vi besöker Kometen igen, om någonsin

Datum för besöket: december 2019
Tack 678magnust
Omdömet skrevs 6 december 2019 från mobil enhet

Vi var ett sällskap som åt lunch. Bra service, allt från sallad till kaffe och kaka serverades till bordet. God lunch mat i detta fallet panerad fisk med remouladsås. Rekommenderas som lunchställe om man befinner sig kring avenyn

Datum för besöket: december 2019
Tack CochSs

Resenärer som tittade på Kometen tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Kometen? Berätta vad du tyckte!