“Inte så illa...”
Omdöme om Space 62

Space 62
Rankad som nr 353 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Det var bättre förr... Det vill säga, när det var Swedish Taste. Inte ens menyn är inspirerande.
Men fortsatt Ändå bland de bättre restaurangerna i Göteborg.

Datum för besöket: februari 2020
Tack danleu02

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Mycket god och fräsch mat i en mysig lokal och mycket trevligt bemötande av personalen. Vi beställde in sex smårätter som vi delade på två. Vi fick hjälp med att välja ett vin vilket uppskattas. Löjromstacosen är ett måste!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Annablomman
Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Vi tog en rimligt snabb middag innan kvällens operaevenemang. Trevlig personal och god mat. Vi valde några smårätter att dela på samt ett par goa glas vin. Detta ställe rekommenderas för en bättre middag.

Datum för besöket: november 2019
Tack crameback
Omdömet skrevs 7 november 2019 från mobil enhet

Grymt god mat! Vi tog deras avsmakningsmeny som var mycket bra sammansatt, bra presenterad och mycket bra serverad
Inte billigt, men mycket prisvärt

Datum för besöket: november 2019
Tack Eklundarn
Omdömet skrevs 22 oktober 2019

Bra råvaror, god mat. MEN, problemet är att dom uppenbarligen inte kan berätta vad det kostar innan notan kommer. Vid bokningen fick vi ett cirka pris på meny på 395kr (inte särskilt cirka). När jag kom hem hade man debiterat 495 kr, det är inte direkt cirka 395.
Eftersom jag inte noterade detta när notan betalades så var svaret, efter att jag försökt få en förklaring, att jag 'Ni fick en tydlig nota på plats och ni betalade där efter, på plats.' Vi var 10+ personer så det blev ju en del i slutändan...
Bojkott på Space62.

Datum för besöket: september 2019
Tack Jonas S

Resenärer som tittade på Space 62 tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Space 62? Berätta vad du tyckte!