“Horrible”

Blackstone Steakhouse Göteborg
Rankad som nr 20 av 1 448 Restauranger i Göteborg
Beskrivning: Bra mat ska det spraka om. Av värme. Passion. Och smak. På Blackstone Steakhouse lagar vi alltid mat med högkvalitativa råvaror. Våra varmrätter serveras på glödhet lavasten. Låt er väl smaka!

Vi fick felbeställd mat, servitris klagade på ljudnivå utan anledning, inget att rekommendera. Osig miljö, så kom Inte i fina kläder. Finns definitivt bättre alternativ överallt i Göteborg. If possible choose another alternative. No good service or food.

Datum för besöket: april 2021
Tack TobiasT459

Mycket bra mat och toppenbra service. Trots att vi missat att boka bord så ordnade den gulliga personalen ett bord åt oss:)

Datum för besöket: maj 2021
Tack G2879OOannan

Jättetrevlig personal som gav ett kunnigt och trevligt intryck! Trevligt koncept med stekstenar där man själv steker sin köttbit.

Datum för besöket: maj 2021
Tack bellman2015
Omdömet skrevs 22 april 2021 från mobil enhet

Första besöket på Blackstone Steakhouse.
Men inte det sista.Trevlig lokal med fantastisk personal. Här kunde man ta hand om sina gäster. Bra information om hur det fungerade med att steka maten på lavastenar. Bra val av vin till maten. Maten överträffade förväntningarna.

Datum för besöket: april 2021
Tack juth81
Omdömet skrevs 13 februari 2021 från mobil enhet

Maten som serverades var väldigt god, fin fin oxfilé samt en härligt god chokladefterrätt. Väldigt trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Nillan68
Philip, Marknadsföring på Blackstone Steakhouse Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 15 februari 2021

Tack för ni delar med er av upplevelsen och kul att ni är nöjda!
Varmt välkomna tillbaka.

Resenärer som tittade på Blackstone Steakhouse Göteborg tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Blackstone Steakhouse Göteborg? Berätta vad du tyckte!