Öppet i dag: 09:00 - 21:00
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Super kul!!

Jätte kul födelsedags aktivitet med familjen!! Bra variation i de olika rummen!! Bra tempo! Kul ... läs mer

Anettemartin123
Världsklass

Var där med familjen. Supertrevlig personal och en "fantastic" upplevelse. Superkul och en riktig ... läs mer

Omdömet skrevs 3 juli 2020
918ingalilla
Haninge, Sverige
Läs alla 82 omdömen

Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Göteborg
från 36,61 US$
Paddan Tour
6 omdömen
från 23,03 US$
från 52,32 US$
från 37,15 US$
Omdömet skrevs 28 januari 2020

Otroligt kul aktivitet, kan varmt rekommenderas. Bra service, lättillgängligt och bra planering av timmen.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 946carolan
TeamtasticSverige, Informationsansvarig på Teamtastic Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Hej Carola! Underbart att höra att ni uppskattade ert besök hos oss. Hoppas att vi ses igen! :D Med vänliga hälsningar, Jocke & Teamtastic Crew.

Omdömet skrevs 24 januari 2020

Var här med min ledningsgrupp, rolig aktivitet som är alldeles lagom och passar alla.
Trevligt bemötande av personalen. Så rekommenderas för såväl företaget som kompisarna.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 996teresea

Hej! Fantastiskt kul att höra! :D Varmt välkomna tillbaka. Med vänliga hälsningar, Jocke & Teamtastic Crew.

Omdömet skrevs 13 december 2019

Roligt, lättsamt och mkt skratt mellan uppdragen. Kan varmt rekommenderas och ska bara upplevas, bara boka

Tack Cloudgruppen

Hej på er! Gud så roligt att höra! Tack för fina ord. Med vänliga hälsningar, Jocke & Teamtastic Crew.

Omdömet skrevs 13 december 2019

Så rolig aktivitet! Kommer göra detta fler ggr!!
Vi var 6 personer som delade upp oss i 2 lag. Det vara superkul!

Tack 97pernillaj

Hej Pernilla! Så roligt att höra att ni hade det kul hos oss. Hoppas vi ses igen! :D Med vänliga hälsningar, Jocke & Teamtastic Crew.

Omdömet skrevs 9 december 2019

Tack för jättekul företagsaktivitet och gött bemötande. Funkade fint med all typ av klädsel och ålder

Tack Companion147640
TeamtasticSverige, Informationsansvarig på Teamtastic Göteborg, svarade på det här omdömetSvarade 19 december 2019

Jättekul att höra att ni är nöjda med ert besök hos oss! Varmt välkomna tillbaka! Med vänliga hälsningar, Jocke & Teamtastic Crew.