“Exklusivare pizzor värt varenda krona.”
Omdöme om Walk in the park

Walk in the park
Rankad som nr 209 av 1 453 Restauranger i Göteborg
Område: Haga
Beskrivning: Scrocchiarella; svårt att säga, lätt att äta. Scrocchiarella är en speciell mjölblandning från Italien som ger vår "pizza" den där luftiga krispiga texturen. I en trendig restaurang med inredning som ger dig känslan av att du sitter i en park. Välkommen!
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk pizza. Bland de godaste pizzor jag ätit någonsin. Supermysig lokal. Men boka bord, det är inte så stort. Klart värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack C7993UTannag

Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Utan tvekan bästa pizzan vi ätit och de serverade dessutom mycket goda naturviner. Även väldigt trevlig stämning och personal. Solklar 5/5

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Olliviat
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Fantastisk service och underbar mat. Gott vin. Så gillar du italiensk mat och beställa in där ni delar och äter tillsammans - this is the place to be!

Datum för besöket: juni 2021
Tack annadosalidkoping
Omdömet skrevs 24 juli 2021

Åt en Folketspark-pizza som var jättegod, men servicen kunde ha varit mycket bättre. Servitrisen upplevde jag som ointresserad och okunnig; när vi ställde en fråga om vilket sorts kött det var på en pizza fick vi ett diffust svar om att det var ett lufttorkat kött, om vi visste vad det var för någonting. Med tanke på att restaurangen har en liten chark och säljer just det köttet i lösvikt så hade man kunnat förvänta sig ett mer utförligt svar. När vi skulle betala så lämnade hon kortapparaten vid vårat bord och kom inte tillbaka, så till sist gick vi utan ett kvitto.

Datum för besöket: juli 2021
Tack julialH3648JS
Omdömet skrevs 7 juni 2021 från mobil enhet

Riktigt goda pizzor och trevlig personal, mysig atmosfär gör det lilla extra. Det är bara att tipsa familj och vänner om de är pizzasugna.
Helt klart värt ett återbesök.

Datum för besöket: juni 2021
Tack danielsL7937VY

Resenärer som tittade på Walk in the park tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Walk in the park? Berätta vad du tyckte!