“Supermysigt, gott och avslappnat”
Omdöme om Walk in the park

Walk in the park
Rankad som nr 258 av 1 437 Restauranger i Göteborg
Område: Haga
Beskrivning: Scrocchiarella; svårt att säga, lätt att äta. Scrocchiarella är en speciell mjölblandning från Italien som ger vår "pizza" den där luftiga krispiga texturen. I en trendig restaurang med inredning som ger dig känslan av att du sitter i en park. Välkommen!

Jättetrevlig personal som ringde upp och hade fixat ett bord trots att det först var fullbokat. Väl på plats, supergott, Fräscht, tillmötesgående personal och avslappnat. Servitrisen hade fullt upp men var ändå hur trevlig som helst och ordnade allt så smidigt och fort som möjligt. Stort plus för atmosfären och fräschheten

Tack artobert

Omdömet skrevs 17 september 2020

Otroligt mysig restaurang,att sitta utomhus fast inomhus. Trevlig personal mycket bra service.Godaste pizza jag ätit.

Tack 254agnetar
Omdömet skrevs 16 september 2020 från mobil enhet

AW-kvällen på A walk in the park blev inte som vi tänkt oss. Ugnen var trasig, vilket förstås serveringspersonalen inte kunde rå för. Men, servicen lämnade mycket att önska. Det dröjde innan vi fick menyerna. När vi gjort våra beställningar på dryck samt några ostbrickor fick vi säkert vänta 20 min på dryckerna och ytterligare 10-15 min på osten. Ofattbart, det var bara ca fyra sällskap i lokalen förutom oss. Vi fick be om bestick, varvid servitrisen först kom med ett gäng gafflar och något senare, även knivar... Inga servetter.. Efter ett par timmar (!) var ugnen lagad och vi kunde beställa pizzor. Eftersom vi väntat längst av alla sällskap blev vi lovade de första pizzorna. Döm om vår irritation när ett par bakom oss fick pizza först.. En kollega i vårt sällskap påtalade då detta och uppmanade servitrisen att dra av på våra notor.
Det positiva denna kväll var att pizzorna, när de äntligen kom, var goda samt att vi bara behövde betala för våra drycker.

Tack Bengt B
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Åt deras löjromspizza och den var god. Men kanterna kändes på gränsen till brända och resten smakade kanske inte så jättemycket. Jag känner mig dock redo att gå hit igen för att äta pizza för tror faktiskt det brukar vara godare utifrån vad jag har hört.

Väldigt mysig inredning och ligger nära Järntorget.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Rebecka H
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Kom dit vid kl 20 och sa att vi ville äta, såg ett uttryck i ansiktet på personalen som visade tydligt att hon blev besvärad. Vi sa att vi ville sitta ute och då blev hon jättelättad (förstår att det kanske var fullt inne med restriktionerna nu och så). Fick en meny ute och när vi inte ens fått beställa dryck eftet 20 minuter så gick vi. Tyvärr. Såg framemot att prova deras mat men lite mer intresse från personalens sida hade inte skadat.

Datum för besöket: juli 2020
Tack P3632JIjuliaw

Resenärer som tittade på Walk in the park tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Walk in the park? Berätta vad du tyckte!