“Superb service”
Omdöme om Magic Flamingo

Magic Flamingo
Rankad som nr 131 av 1 448 Restauranger i Göteborg

Superb service!

Maten var la god men servicen var utom denna värld! Trevligaste kvällen på länge. Restaurangen hade bra covidanpassning men tyckte att portionerna var aningen små. Allt gott/ olof

Datum för besöket: april 2021
Tack turistolof

Omdömet skrevs 1 januari 2021

Vi var ett större sällskap som var här och åt "Sharing"-menyn. Väldigt god mat, om än lite snurrig betjäning emellanåt. Skulle ändå rekommendera ett besök, härlig atmosfär och bra uteservering!

Datum för besöket: september 2020
2  Tack DanielForssell
Omdömet skrevs 24 oktober 2020 från mobil enhet

Vi bestämde oss för att äta sharing menyn och gjorde inte fel val. Det mesta var kanon gott och som de flesta gånger hittar man en favorit och vi hittade två som stack ut lite extra, råbiffen och tonfisken.
Rätterna kom in till bordet ganska snabbt inpå varandra till en början men man kanske borde ha en bättre tanke när det gäller i vilken ordning de kommer in med tanke på smaklökarna. De två sista rätterna fick vi vänta i 30 minuter på mitt inne i middagen vilket inte är ok alls. Men i det stora hela får själva maten 4 av 5(förutom fisk tacon som inte höll måttet) och jag hade gärna gett dricks till kockarna. Men tyvärr så sänks hela upplevelsen utav dålig service. Vi hade ungefär 5 olika servitörer under middagen och det var bara en utav dem som förklarade vad vi fick in på bordet. Servisen kändes stressade, trötta och det var tyvärr bara en utav dem som var trevlig. Tråkigt på ett ställe med potential. Otroligt dåligt utbud av öl för att vara i Göteborg som har några av Europas bästa bryggerier runt hörnet. På det hela så var det god mat men själva upplevelsen var som att ta en köttbullar med mos på närmsta tullen restaurang förutom det skramla utbudet av öl. Tycker synd om kockarna som förtjänar att arbeta på ett bättre och en mer "seriös" krog än denna.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack marre1904
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Jag och sambon valde att ta "sharing"-måltiden då vi ville ha möjlighet att smaka på många olika smaker. Säger bara wow wow wow! Vilken mat! Allt var otroligt gott och man blev riktigt mätt. Favoriterna för kvällen blev Steak Tartare och Churrosen. Drack även riktigt goda drinkar.
Personalen var 10/10 den med. Uppmärksamma, trevliga och kom med bra tips.
Hit går jag mer än gärna igen! :)

Datum för besöket: oktober 2020
Tack mmarielleef
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Jag och mina två vänner blev bemötta väldigt otrevligt. Vid vistelsen fick vi höra att minderåriga inte är välkomna till restaurangen. Denna information stod ingenstans varken på deras hemsida eller vid bokning online. Därefter ville de att vi skulle beställa fort och äta upp snabbt. De ville ”få bort oss” så snabbt som möjligt. Rekommenderar inte denna restaurang för någon målgrupp finns betydligt mycket trevligare restauranger.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack parniai g

Resenärer som tittade på Magic Flamingo tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Magic Flamingo? Berätta vad du tyckte!