“God mat och trevlig personal!”
Omdöme om Sokrates Taverna

Sokrates Taverna
Rankad som nr 217 av 1 452 Restauranger i Göteborg
Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

En mysig liten restaurang med supergod mat, trevlig atmosfär och välkomnande personal. Rekommenderar verkligen detta stället!

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack standbyme91

Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Vi gick dit för att lyssna på ett band som spelade skön jazzig musik. Vi blev väl omhändertagna och maten och drinkarna var fantastiska. Det blev en väldigt lyckad kväll.
Kan varmt rekommendera detta ställe. Jag älskar grekisk mat och detta var den bästa jag ätit i Sverige.

Datum för besöket: juli 2021
Tack T3534YZroberth
Omdömet skrevs 20 september 2020

Maten är ganska ok. Men väntan på mat är väldigt lång. Dåligt att ingen i personalen kan svenska trots att de var minst fyra stycken.

Datum för besöket: september 2020
Tack Edwina61
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Maten var god, dock väldigt små rätter med relativa höga priser för mängden mat. Vi var ett sällskap på 4, och köpte in massa olika små-rätter men varje rätt hade endast 3 utav varje sak, vilket var en besvikelse. Har tidigare köpt hem mat därifrån och då va souvlakin mycket god, men denna gången va de halv-fabrikat. Synd...

Väldigt mysig restaurang som verkligen tar sitt ansvar i dessa tider. Synd bara att man inte blev helt mätt

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Lena15151516
Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Myket god grekisk mat lagad från grunden. Mysig och Corona säker miljö. Men mycket långsam service därför blir bara betyget medel. Det tog nästan 1 timma att få maten så gå inte hit när ni är jätte hungriga.

Datum för besöket: augusti 2020
50  Tack linafri

Resenärer som tittade på Sokrates Taverna tittade också på

Göteborg, Västra Götalands län

Besökt Sokrates Taverna? Berätta vad du tyckte!